اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

آیا طلا باز هم گران خواهد شد؟

در ماه ها و به خصوص این چند رو اخیر شاهد گران شدن بیش از پیش طلا و تمابل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این بازار بوده ایم.

آیا طلا باز هم گران خواهد شد؟


در ماه ها و به خصوص این چند رو اخیر شاهد گران شدن بیش از پیش طلا و تمابل سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در این بازار بوده ایم.

طلا پس از شیوع همه گیری بیماری کووید-19 شروع به افزایش کرده در برابر بحران اقتصادی در حال شکل گیری تبدیل به بهشت و پناهگاه امن سرمایه گذاران شد.

در چند هفته پیش نیز با افزای نرخ ابتلا به این بیماری و نگرانی ها درباره موج دوم ویروس فلز زرد با سرعتی پیش از پیش رشد کرده و به قیمت های جدیدی دست یافت و حتی سطح 1800 دلار را نیز شگست.

حال برای بسیاری این سؤال پیش آمده است که آیا قیمت طلا همچنان گران خواهد شد و یا سقوط خواهد کرد؟ در پاسخ به این سوال می توان گفت که طلا به این زودی قرر نیست از پا بایستد و کاهش یابد. پیش بینی می شود که در حداقلی ترین حالت ممکن طلا نیمه سال آینده رشد کرده و سپس سیر کاهش پیدا می کند.

جدا از شیوع بیماری کووید-19 و نگرانی ها از موج دوم آن شرایط بحران اقتصادی و تنش های ژئوپلوتیک نیز به بالاترین حد خود رسیده اند. اقتصاد ایالات متحده آمریکا و بسیاری دیگر از اقتصاد های بزرگ جهان دچار بحران شده است. بانک مرکزی آمریکا –فدرال رزرو- برای مقابله با این بحران اقتصادی شروع به چاپ پول کرده که در نتیجه آن تورم ایجاد خواهد شد.

از طرف دیگر تنش های میان چین و آمریکا به بالا ترین حد خود در سال های اخیر رسیده است که باعث شده تا نگرانی نسبت به آینده بازار نیز به وجود بیاید.

در نتیجه افزایش تورم و بالا گرفتن تنش ها می توان پیش بینی کرد که طی ماه های آینده باید خود را برای بالا رفتن بیش از پیش قیمت طلا آماده کرد و انتظار داشت تا یک رکورد تاریخی توسط طلا ثبت شود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد