اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

8 راه برای جذاب و دوست داشتنی بودن

برخلاف تصور بسیاری از افراد داشتن یک شخصیت جذاب و دوست داشتنی بودن اصلا ربطی به ذات افراد ندارد و یک چیز کاملا محیطی است. شما می توانید با تقویت چند عادت در خودتان بسیار جذاب شوید.

8 راه برای جذاب و دوست داشتنی بودن



برخلاف تصور بسیاری از افراد داشتن یک شخصیت جذاب و دوست داشتنی بودن اصلا ربطی به ذات افراد ندارد و یک چیز کاملا محیطی است. شما می توانید با تقویت چند عادت در خودتان بسیار جذاب شوید.
بعضی از افراد با ورود به جمع برای همه جذاب و خواستنی هستند و در بسیاری از مواقع حتی بهترین فرد جمع شده و کنترل آن را در دست می گیرند. شما نیز می توانید از این دسته از افراد باشید و همه جا دوست داشتنی عمل کنید. فقط لازم است است به چند توصیه روانشناسی زیر عمل کنید تا موفقیت به سرغ شما بیاید.
1 و 2. می توان گفت مهم ترین ویژگی ای که شما نیاز دارید را همین الان دارید، خودتان! سعی کنید همیشه و همه جا خودتان باشید. این بدان معنی نیست که منعطف نباشید. اتفاقا انعطاف در گروه های دوستانه و خانوادگی بسیار مهم است اما این بدان معنی نیست که خودتان را تغییر داده و از دست بدهید.
3. ویژگی دیگر مورد نیاز شما این است که سعی کنید در روز های اول و به سرعت صمیمی نشوید و خودتان را به افراد تحمیل نکید. هیچ کس از افراد نیازمند گونه خوشش نمی آید پس سعی کنید راحت به دست نیایید. راحت به دست نیامدن باعث می شود تا راحت مصرف هم نشوید.


4. نکته مهم دیگر این است که گروه یا فرد مناسب برای خود را پیدا کنید. در این مورد اصلا عجله نداشته باشید چرا پیدا کردن یک فرد یا گروه بد بسیار بدتر از چند ماه و یا چند سال تنهایی می باشد. جایی باشید که شما را بخواهند و دوستتان داشته باشند.
5. هیچ گاه خسیس نباشید. ولخرجی هم نکنید اما خسیس نباشید. یادتان نرود که پول برای زندگی است و نه زندگی برای پول
6. سعی کنید همه افراد اکیپ را همانطور که هستند بپذیرید و از آن ها نیز همین انتظار را داشته باشید. خود برتر بینی از بدترین صفات هرکسی است. همیشه از آن دور بمانید.
7. اگر ابتدای آشنایی تان با یک فرد دیگر است سریع عاشق نشوید. سریع عاشق شدن نه تنها شما را ناخواستنی می کند بلکه می تواند ناشی از یک نیاز بیش از حد به عاشق بودن باشد. این احساس نیاز به طرف مقابلتان این حس را القا می کند که شما او را نمی خواهید بلکه صرفا یکی را می خواهید حالا هرکسی
8. هشت و آخرین مورد این است که اعتماد به نفس داشته باشید. به خودتان باور داشته باشید و از علایقتان نترسید. یادتان نرود که شما یکی از دوست داشتنی ترین افرادی هستید که می شناسید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد