اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

افزایش قیمت جهانی طلا حبابی نیست

سایت طلا: یکی از کارشناسان اقتصادی با توجه به چشم انداز تاریک اقتصاد جهانی و بحران منطقه یورو پیش بینی کرده است سرمایه گذاران بلند مدت طلا به علت عدم قطعیت از آینده اقتصاد جهانی به خرید طلا ادامه خواهند داد.



به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو، این کارشناس اقتصادی هند اعلام کرده است تنظیم قیمت طلا توسط سرمایه گذا ران زمان بر می باشد و قیمت های واقعی به سپرده های ثابت تبدیل می شوند.

براساس این گزارش، وی در ادامه افزود: بهای اونس جهانی طلا در ماههای آینده به بالاترین سطح خود خواهد رسید این در حالی است که افزایش عرضه و تقاضا در جهان نشانگر تداوم افزایش در بهای این فلز گرانبها می باشد .میزان تقاضای سرمایه گذاران هم افزایش یافته که این امر هم موجب رشد اونس جهانی طلا می شود.

به گزارش سایت طلا به نقل از این پایگاه خبری ، افزایش بهای طلا به عوامل اصلی بستگی دارد و رشد قیمت این فلز زرد حبابی نمی باشد نکته جالب توجه اینجاست که ضعیف شدن نرخ ارز اونس جهانی طلا را بالا می برد و نگرانی ها در خصوص افزایش نرخ تورم را تشدید می کند.

این گزارش می افزاید، انتشار اطلاعات مثبت اقتصادی و مالی به طور بلند مدت روی بهای طلا تاثیر گذارخواهد بود و به علت توجه سرمایه گذاران به تشدید بحران منطقه یورو با تقویت دلار اونس جهانی طلا نیز به چالش کشیده می شود.

گفتنی است، در حال حاضر مهمترین عامل تاثیرگذار روی بهای طلا گستردگی بحران بدهی در سیستم مالی غرب می باشد./الف


خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد