اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

7 راه حل طبیعی برای جوان سازی و رشد مجدد مو

موها یکی از مهم ترین بخش های زیبایی هستند که همه افراد اهمیت بسیاری برای آن ها قائل می شوند و می خواهند مو هایی زیبا داشته باشند.

7 راه حل طبیعی برای جوان سازی و رشد مجدد مو



موها یکی از مهم ترین بخش های زیبایی هستند که همه افراد اهمیت بسیاری برای آن ها قائل می شوند و می خواهند مو هایی زیبا داشته باشند.
بسیاری از شما ممکن است از زیبایی موهای خود راضی نباشید یا ریزش موی زیادی داشته باشید و یا حتی بخواهید سرعت رشد موهایتان را افزایش دهید. در ادامه هفت راه حل طبیعی این مشکلات را به شما معرفی خواهیم کرد تا بتوانید موهایی جوان، پرپشت و درخشان داشته باشید.


1. ماساژ: ماساژ پووست سر می تواند به رشد مجدد مو و افزایش سرعت رشد موهایتان کمک کند.
2. آلوئه ورا: مالیدن ژل آلوئه ورا به موها و پوست سر می تواند باعث از بین رفتن شوره، تسکین پوست سر و جوان کردن موهایتان شود.
3. روغن نارگیل: مالیدن روغن نارگیل به موهایتان میتواند ریزش آن ها را به شکل قابل توجهی کاهش دهد و موهایی درخشان به شما هدیه کند. توجه کنید که اگر موهای چربی دارید چند ساعت قبل از حمام و اگر موهایتان خشک می باشد پس از حمام از این ماده مفید استفاده کنید.
4. ماهی های چرب مانند سالمون: این ماهی ها از اسید های چرب مفید مانند امگا-3 و پروتئین بالایی برخوردار می باشند که از ریزش مو جلوگیری می کند. همچنین می تواند باعث افزایش تراکم و قطر موها نیز کمک کند.
5. جینسینگ: مصرف مکمل های حاوی این ماده بسیار ارزشمند غذایی می تواند رشد مو ها را تقویت کرده و از ریزش آن جلوگیری کند.
6. آب پیاز: اگر می توانید بوی آب پیاز را تحمل کنید مالیدن چند قطره از آن به موها و پوست سرتان می تواند باعث استحکام دیواره مو افزایش سرعت رشد آن شود. صرفا لازم است که 15 دقیقه با این محلول موهایتان را ماساژ داده و سپس با شامچو به طور کامل آن را بشویید.
7. لیمو: آبلیموی تازه و یا روغن لیمو می تواند باعث افزایش کیفیت مو، افزایش رشد و تقویت آن بشود. مانند آب پیاز لازم است تا 15 دقیقه آبلیمو را به سر و موهای خود بمالید و سپس آن را با شماپو بشویید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد