اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

منتظر نباشید طلا ارزان نخواهد شد

طلا طی روز ها و هفته های گذشته صعود بسیار زیادی کرده است و همچنان در حال ادامه به رشد مثبت خود می باشد که نوید قیمت های بسیار بالا را می دهد.

منتظر نباشید طلا ارزان نخواهد شد


طلا طی روز ها و هفته های گذشته صعود بسیار زیادی کرده است و همچنان در حال ادامه به رشد مثبت خود می باشد که نوید قیمت های بسیار بالا را می دهد.

طلا طی هفته گذشته پس از افزایش نگرانی ها نسبت به رشد بیشتر موارد ابتلا به بیماری ناشی از ویروس کرونا شروع به رشدی بی سابقه کرد و سطح 1765 دلار که یک سطح کلیدی برای رشد بیشتر بود را شکست. هم اکنون قیمت طلا در محدوده 1775 دلار قرار دارد که پس از این چند روز می توان گفت طلا در این بازه قیمت دارای حمایت شده است.

بسیاری از کارشناسان بازار نیز معتقدند که دلیل اصلی گرانی طلا تورم و نگرانی ایجاد تورم می باشد که هنوز از راه نرسیده است و طی روز ها و هفته های آینده شاهد آن خواهیم بود.

بسیاری از کارشناسان پیش بینی های 2000 تا 5000 دلار را برای قیمت طلا تا سه سال آینده منطقی می دانند. بسیار محتمل است که قیمت طلا تا پایان سال جاری به مرز 2000 دلار نیز برسد.

با افزایش بی رویه چاپ پول توسط بانک مرکزی ایالات متحده آمریکا و بانک مرکزی کشور های مختلف دیگر اقتصاد دانان پیش بینی می کنند که جهان دچار یک تورم بی سابقه شود و در نتیجه این موضوع قیمت طلا و دیگر فلزات گران بها را به شدت بالا خواهد برد.

در شرایط فعلی به نظر نمی رسد که از قیمت طلا در روز ها و حتی ماه های آینده کاسته شود اما قطعا با نوسان هایی رو به رو خواهیم بود که فرصت هایی مناسب برای خرید طلا را به شما اهدا می کند.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد