اونس طلا2316.71
مظنه15,291,000
18 گرم3,529,900
ارزش سکه34,450,623
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

راهی ساده برای درآمد میلیونی از یوتیوب

امروزه راه های زیادی برای درآمد بالا و پولدار شدن وجود دارد به شکلی که می توان از انجام هیچ کاری درآمد کسب کرد. شاید برایتان سوال شود که چطور؟ در ادامه قرار است به سوال شما پاسخ دهیم.

راهی ساده برای درآمد میلیونی از یوتیوب


امروزه راه های زیادی برای درآمد بالا و پولدار شدن وجود دارد به شکلی که می توان از انجام هیچ کاری درآمد کسب کرد. شاید برایتان سوال شود که چطور؟ در ادامه قرار است به سوال شما پاسخ دهیم.

امروزه کم و بیش به افرادی بر می خورید که درآمد های فوق العاده عجیب و بالایی دارند و تعجب بسیاری را در شما برانگیخته می کنند. همین چند روز پیش لیستی منتشر شد که نشان می داد برخی از افرادی که در اینستاگرام تعداد بسیار زیادی فالور دارند و به اصطلاح شاخ اینستا نامیده می شوند ماهانه بیش از یک یا دو میلیارد درآمد کسب می کنند.

البته این شیوه درآمد زیاد هم جدید نیست. از سال های پیشین یکی از راه های درآمد اینترنت و به طور خاص یوتیوب بوده و هست که حتی درآمدی بیشتر از اینستاگرام عاید فعالین سایت خود می کند. شما برای شروع کسب درآمد از یوتیوب به چند چیز بسیار ساده و یک چیز نسبتا سخت نیاز دارید. ساده ها عبارت است از یک حساب ارزی، قرار داد با شرکت های انتقال پول، آشنایی اولیه با فیلم گرفتن و ادیت آن و آشنایی با سایت یوتیوب و ثبت نام و ساختن کانال برای خودتان در آن. مورد بعدی ای که لازم دارید و با عنوان یک چیز سخت به آن اشاره کردم خلاقیت و هنر برای جذب مخاطب می باشد. شما می توانید از هر موضوعی که به آن علاقه دارید کلیپ تهیه کنید و با خلاقیت خودتان آن را برای بازدید کنندگان جذاب کنید تا افراد زیادی به تماشای آن بپردازند.

شما لازم است خواسته های روز مخاطب را بشناسید و علایقتان را به شکلی معرفی کنید که مخاطبین به آن علاقه مند باشد. شاید حتی خواندن یک یا دو کتاب درست حسابی روانشناسی نیز بتواند برای تان مفید واقع شود تا انسان ها و راه های جذبشان را یاد بگیرید.

در بسیار مواقع شما حتی نیازی به یادگیری تکنیک های تخصصی مربوط به ویدیئو ها هم نخواهید داشت. صرفا لازم است یک دوربین بردارید و چیزی را به نمایش بگذارید. بگذارید حرفم را با مثالی ادامه دهم. اگر گذارتان به یوتیوب افتاده باشد می بینید که افرادی حضور دارند و برخی تست ها را روی گوشی های همراه گران قیمت مانند آیفون انجام می دهند. مثلا گوشی آیفون را برداشته و جلوی دوربین تست می کنند که اگر گوشی را در آب در حال جوشیدن بیاندازیم چقدر طول می کشد تا به طور کامل از کار بیافتد. در نگاه اول ممکن با خودتان فکر کنید که این افراد مگر چقدر پول دارند که به این شکل گوشی چند ده میلیونی را نابود می کنند اما نکته جالب اینجاست آن ها با نابود کردن یک آیفون درآمدی به اندازه ده ها و شاید صد ها آیفون را از همان کلیپ کسب می کنند.

مثال دیگر نیز افرادی هستند که خودرو های جدید و فوق لوکس یا خودرو های قدیمی را در ویدیو هایشان معرفی می کنند و کار با آن ها را به شما نشان می دهند. آن ها با کرایه کردن آن اتومبیل برای چند ساعت می توانند درآمدی مساوی با همان خودرو داشته باشند. البته این ها کلیپ های به نسبت خلاقانه می باشند. بسیاری از افراد نیز که می خواهند این روش را دور بزنند با احمق جلوه دادن خود در ویدیو ها و یا حرکات عجیب و غیر معقول بازدید کننده جذب کرده و پول در می آورند.

جالب است اگر بدانید که شما می توانید حتی هزاران دلار هزینه کنید و یک ماشین را به معنای واقعی کلمه منفجر کنید و پول در بیاورید! شما ابتدا هنگامی که به یوتیوب وارد شدید لازم است یک کانال بسازید تا ویدیو های خود را در آن جا قرار دهید. دقت کنید که مانند اینستاگرام هرچه فالوور هایتان بالاتر برود بازدید هایتان نیز افزایش خواهد یافت و این مساوی است با درآمد بیشتر. پس اگر در اولین کلیپ یک ماشین را منفجر کردید و نگران نباشید. طی روز های آینده بییش از این ها پولدار خواهید شد.

یکی از پرطرفدار ترین کانال های یوتیوب مربوط به فلیکس آروید اولف شلبرگ با نام مستعار پیودی پای می باشد که 105 میلیون فالوور دارد. شما می توانید با مراجعه به صفحه وی با کلیپ های او و یکی از موفق ترین افراد در این زمینه آشنا شوید.

خب حال وقت آن رسیده که بگوییم این روش چگونه قرار است برای شما درامد ایجاد کند. گوگل توسعه دهنده سایت یوتیوب می باشد که درآمد اصلی آن از طریق تبلیغات است. در یوتیوب هر بازدید از کلیپ شما یعنی دیده شدن تبلیغات گوگل و در نتیجه ایجاد درآمد بیشتر برای این شرکت بزرگ. گوگل بخشی از پولی که به این روش و توسط این تبلیغات دریافت می کند را به سازندگان ویدیو ها می دهد که در نتیجه شما به ازای هر بازدید مقدار بسیار کمی پول دریافت خواهید کرد. حال به این فکر کنید که یک ویدیو خلاقانه ساخته اید و میلیون ها بازدید داشته اید. تبریک می گویم الان شما یک میلیونر هستید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد