اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

قیمت خداحافظی خودرو پراید امروز اعلام شد

قیمت خداحافظی پراید و زمان عرضه سایپا شاهین به بازار اعلام شد

قیمت خداحافظی پراید و زمان عرضه سایپا شاهین به بازار اعلام شد

آغاز تیرماه شمارش معکوس برای توقف تولید آخرین مدل پراید هم آغاز شد. طبق برنامه از پیش اعلام شده خودرو پراید در پایان تیر ماه 99 به طور کامل صنعت خودرو کشور را ترک خواهد کرد. از ابتدای امسال تاکنون 30 هزار دستگاه پراید تولید و به بازار عرضه شده است.

تاکنون تولید دو مدل پراید 132 و 141 متوقف شده است و تولید پراید 131 نیز تا پایان تیر ماه به پایان می رسد. قیمت پراید امسال در حالی به بازه 70 میلیون تومان وارد شد که تولید کننده سهم چندانی از این افزایش قیمت نداشته است و بیشتر این ما به التفاوت قیمت پراید در بازار و کارخانه به جیب دلالان خودرو و افرادی رفته که خودروها را به قصد فروش در بازار ثبت نام کرده بودند.

مجیدی باقری، قائم مقام مدیرعامل سایپا در خصوص قیمت عرضه پراید از سوی این شرکت گفت: از ابتدای امسال ۳۰ هزار خودرو پراید با قیمت ۳۸ میلیون تومان تولید و عرضه کردیم و تا پایان تیرماه و موعد توقف تولید این محصول، ۲۰ هزار دستگاه دیگر را نیز با همین قیمت تحویل خواهیم داد.

قائم‌مقام مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا در امور فروش و خدمات پس از فروش در بخش دیگری از اظهارات خود با اشاره به برنامه تولید و عرضه خودرو شاهین در سال جاری گفت: شاهین قطعا در نیمه دوم سال به بازار عرضه خواهد شد.

قیمت خداحافظی خودرو پراید امروز اعلام شد

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد