اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

در روز گذشته قیمت طلا تا سطح 1765 دلار رسید که بالاترین قیمت طلا در چند ماه گذشته بود. البته بعد از رسیدن به آن سطح قیمت طلا نزولی شده و با اندکی کاهش در 1755 دلار ایستاد.

طلا رکورد شکست


در روز گذشته قیمت طلا تا سطح 1765 دلار رسید که بالاترین قیمت طلا در چند ماه گذشته بود. البته بعد از رسیدن به آن سطح قیمت طلا نزولی شده و با اندکی کاهش در 1756 دلار ایستاد.

با وجود پیش بینی ها مبنی بر عدم پایداری قیمت طلا در سطح 1750 دلار طلا مرز 1760 دلار را نیز شکست و سپس به 1750 دلار بازگشت. اصلی ترین دلیل رشد قیمت طلا احساس ترس ناشی از افزایش همه گیری کرونا و شیوع موج دوم آن است که دلیلی مشابه دلیل چند ماه پیش را برای سرمایه گذاری در بازار طلا به سرمایه گذاران می دهد.

هنوز برای پیش بینی تبدیل دوباره طلا به پناهگاه امن مورد علاقه سرمایه گذاران بسیار زود است چرا که علاقه سرمایه گذاران به بازار های ریسک پذیر رو به افزایش می باشد و شاخص های بازار سهام رشد خوبی را از خود نشان می دهند.

بسیاری از تحلیلگران معتقدند که با شکسته شدن مرز 1750 دلار قیمت طلا در هدف بعدی خود سطح 1765 دلار را تسخیر خواهد کرد و در نهایت به 1800 دلار خواهد رسید. کارشناسان و تحلیلگران بازار معتقدند که طلا تا پایان سال به قیمت 2000 دلار دستیابی پیدا خواهد کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد