اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

کدام مشتریان تالار‌های پذیرایی با لغو قرارداد جریمه می‌شوند؟

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس از اعمال جریمه برای برخی از مشتریانی که در دوران کرونا قرار داد بسته و حال در پی کنسلی آن هستند خبر داد.

خسرو ابراهیمی نیا رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس، درباره وضعیت کارکرد تالار‌های عروسی، بیان کرد: در حال حاضر با تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا، تالار‌های پذیرایی با ۵۰ درصد ظرفیت با رعایت پروتکل‌های بهداشتی می‌توانند فعالیت کنند و مشکلی در این رویه وجود ندارد.

این مقام مسئول در خصوص اعمال جریمه برای مشتریانی که مراسم خود را لغو می‌کنند، گفت: تالار‌های پذیرایی بر اساس شرایط و قوانینی که اعمال شده اقدام به جذب مشتری می‌کنند و در صورتی که قوانین را زیر پا بگذارند و دیگر تابع آن چهارچوب مشخص شده فعالیت نکنند، با آن‌ها برخورد خواهد شد.

رئیس اتحادیه تالار‌های پذیرایی و تجهیز مجالس با تاکید بر اینکه تالار‌ها در صورت بستن قرار داد در ماه‌های مشخص حق کنسلی ندارند، ادامه داد: روال کار در این زمان این گونه است، در صورتی که تالاری در ماه‌های مهر، آبان، آذر و دی قرار دادی بسته باشد نباید افراد را در صورت کنسلی مراسم جریمه و از آن‌ها حق کنسلی دریافت کند.

ابراهیمی نیا تشریح کرد: اگر تالاری در ماه‌هایی که درگیر مشکلات کرونا بودیم قراردادی را با مشتریان ببندد و هم اکنون آن مشتری مراسم خود را کنسل کنند، تالار‌ها مجاز به دریافت حق کنسلی هستند چرا که این افراد با علم و آگاهی اقدام به بستن قرارداد کرده اند و شکایتی در این مورد نباید داشته باشند.

این مقام مسئول با ارائه مثالی این حق کنسلی را تشریح کرد و گفت: فرض کنید تالاری با مشتری در ۲۰ خرداد قرار داد بسته، بعد از آن مشتری تاریخ مراسم را تغییر داده و به دلیل شرایط کرونایی ۲۰ تیر مراسم خواهد گرفت، اما همچنان در این تاریخ به دلیل تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا تالار‌ها همچنان بسته هستند و در نهایت مشتری تاریخ ۲۰ شهریور را برای برگزاری مراسم تعیین می‌کند، اما در زمان بازگشایی تالار‌ها در نهایت مراسم را لغو کرده و واریزی خود را طلب می‌کند در این مرحله تالار مجاز است تا بر اساس قوانین حق کنسلی بگیرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد