اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

داستان «بی‌ام‌و» و «بنتلی» گران‌قیمت فرهاد مجیدی در دبی

فرهاد مجیدی سال‌ها در دبی فوتبال بازی کرد و به افتخارات زیادی دست یافت.

سال‌های حضور فرهاد مجیدی، سرمربی کنونی استقلال، در دبی داستان‌های خودش را دارد؛ از قهرمانی و جام‌های زیادی که در عرصه فوتبال به دست آورد گرفته تا زندگی لوکس و لاکچری که آنجا رقم زد.

او که این روز‌ها تیمش را اماده ادامه رقابت‌های لیگ برتر می‌کند دوباره مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفته است؛ البته نه بخش فوتبالی اش بلکه زندگی لاکچری اش در دبی.

خبرآنلاین به تازگی با اشاره به اتومبیل گران قیمت مجیدی در سال‌های حضورش در دبی نوشته است: «مجیدی در دوران حرفه‌ای فوتبالش، سال‌های در دبی بازی کرد و در تیم‌های الوصل، العین، الاهلی و النصر به میدان رفت. او با العین امارات حتی به مقام قهرمانی لیگ قهرمانان آسیا رسید. تصویری از او در زمان حضورش در دبی در کنار بی‌ام‌و گرانقیمتش مشاهده می‌کنید که این عکس را علیرضا طاهری نیا گرفته است.»

البته پیش‌تر یعنی نزدیک به ۹ سال قبل هم گزارشی جزئی‌تر در روزنامه تماشا درباره زندگی فرهاد مجیدی در دبی منشر شد که بخشی از آن را در زیر می‌خوانید: «مجیدی اقامات دوبی را دارد. او پس از آنکه با العین قهرمانی در آسیا را جشن گرفت یک دستگاه ویلا در ساحل جمیرا از شیخ دوبی دریافت کرد. او یک منزل فوق العاده شیک و همچنین یک فروشگاه به ارزش یک و نیم میلیون دلار در امارات دارد و همچنین سوله‌ای در دوبی خریداری کرده و در مدت حضورش در استقلال آن را به مبلغ سالیانه ۳۵۰ میلیون تومان (به وقت ۱۰ سال ۱۳۹۰) اجاره داده و درآمد چشمگیری از این راه به دست آورده.

مجیدی بهترین ماشین‌ها را می‌خرد. در امارات، اتومبیلش چشم هم تیمی هایش را گرفته بود. کاپیتان سابق استقلالی‌ها در امارات با ماشین دست ساز انگلیسی «بنتلی» که در دنیا پنج نفر بیشتر ندارند، رانندگی می‌کرد. مجیدی برای آنکه اتومبیل BMW سری ۷ خود را وارد ایران کند باید پول زیادی به گمرک می‌داد. به همین علت از این کار پشیمان شد.»

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد