اونس طلا2367.09
مظنه16,251,000
18 گرم3,751,500
ارزش سکه36,613,503
قدیم (بهار)41,000,000
جدید (امامی)44,300,000
نیم26,000,000
ربع16,000,000

خطر استفاده از تلفن همراه با صفحه نمایش شکسته برای سلامتی

در زمان های گذشته و دوران نوکیا 1100 اگر موبایلتان از دستتان می افتاد اتفاق مهم و یا ترسناکی نبود و صرفا لازم بود تا آن را از روی زمین برداشته و خاک آن را پاک کنید و دوباره در جیبتان قرار دهید. اما امروزه افتادن گوشی همراهتان از دستتان می تواند با یک حمله قلبی کوچک همراه باشد و شما را تا سر حد مرگ بترساند.

خطر استفاده از تلفن همراه با صفحه نمایش شکسته برای سلامتی



در زمان های گذشته و دوران نوکیا 1100 اگر موبایلتان از دستتان می افتاد اتفاق مهم و یا ترسناکی نبود و صرفا لازم بود تا آن را از روی زمین برداشته و خاک آن را پاک کنید و دوباره در جیبتان قرار دهید. اما امروزه افتادن گوشی همراهتان از دستتان می تواند با یک حمله قلبی کوچک همراه باشد و شما را تا سر حد مرگ بترساند. در بعضی از مواقع پس از افتادن تلفن همراهتان صفحه نمایش آن ترک های زیادی بر می دارد. در ادامه می خواهیم شما را از خطرات استفاده از تلفن همراه با صفحه نمایش شکسته آن آگاه کنیم.
معمولا به دلیل گرانی زیاد صفحه نمایش تلفن های همراه از عوض کردن آن صرف نظر کرده و با همان صفحه نمایش شکسته از آن استفاده می کنیم اما این کار می تواند خطرات بسیاری را در بر داشته باشد.
1. می تواند باعث ضعیف شدن شمانتان شود. صفحه نمایش شکسته تلفن های همراه می تواند باعث فشار بر روی چشم، خستگی چشم و در نهایت ضعف چشمان شما و البته سر درد بشود.
2. اگر ترک های صفحه نمایش شکسته گوشیتان شدید باشد ممکن در اثر کار کردن با آن به پوست انگشتان خود آسیب برسانید و حتی باعث زخم شدن انگشتتان بشوید.
3. استفاده از تلفن همراه هنگام رانندگی بسیار خطرناک است و وقتی صفحه نمایش آن شکسته باشد خطرناک تر نیز می شود چرا که راننده زمان بیشتری را لازم دارد تا بتواند صفحه گوشی را بخواند و حواسش از رانندگی پرت خواهد شد.
4. شما ممکن است با قرار گرفتن در برابر صفحه نمایش شکسته تلفن همراهتان به دلیل تابش های مضری که از آن ساطع می شود در معرض ابتلا به سرطان قرار بگیرید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد