اونس طلا2321.56
مظنه15,297,000
18 گرم3,531,300
ارزش سکه34,464,141
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,400,000
نیم25,000,000
ربع15,100,000

آیا وقت آن رسیده که از پناهگاه طلا دست کشیده و به بورس برویم؟

قیمت طلا در یک نگاه کلی از ابتدای هفته دارای یک شیب کاهشی ملایم می باشد چرا که بازار سهام به شکل فزاینده ای رو به رشد است.

آیا وقت آن رسیده که از پناهگاه طلا دست کشیده و به بورس برویم؟


قیمت طلا در یک نگاه کلی از ابتدای هفته دارای یک شیب کاهشی ملایم می باشد چرا که بازار سهام به شکل فزاینده ای رو به رشد است.

همراه با کاهش احساس نیاز سرمایه گذاران برای سرمایه گذاری در یک پناه گاه امن مانند طلا برای حفظ سرمایه شان و افزایش ریسک پذیری بین آنان بازار سهام مانند ماشین های مسابقه ای به سرعت رو به رشد می باشد.

اکثر شاخص های بازار سهام از ابتدای هفته صعود کردند و دلیل آن را می توان احساسات ناشی از بهبود اقتصاد جهانی دانست. البته بسیاری از کارشناسان بازار معتقدند که دلیل این افزایش سهام تزریق پول از طریق بانک مرکزی به این بازار است که در انتها باعث تورم شده و شاخص ها را در هم خواهد شکست. به علاوه آن ها معتقدند که موج دوم بیماری کوید-19 باعث عقب گرد دوباره اقتصاد آمریکا و جهان خواهد شد.

در حال حاضر قیمت کالا ها برای مصرف کنندگان در ححوزه یورو نسبت به سال گذشته رشد کرده است که می تواند نشانگر تورم در ماه های آینده باشد که با رشد قیمت طلا همراه خواهد بود. با وجود این این را نیز باید در نظر گرفت که لزما پس یک رکود اقتصادی و تزریق پول تورم به وجود نمی آید. طبق گزارش منتشر شده توسط وال استریت ژورنال در سال 2008 پس از بحران مالی وال استریت با وجود تزریق بسیار پول به بازار توسط بانک مرکزی یک تورم مشکل ساز ایجاد نشده است. البته در پایان این گزارش این نکته نیز ذکر شده است که شرایط اکنون با آن زمان متفاوت است و ممکن است بازار ها دچار تورم بشوند.

با تمام این ها هنوز بازار طلا به شکل تقریبی دارای مزیت فنی نسبت به دیگر بازار ها می باشد که در نتیجه می توان پیش بینی کرد که طلا به زیر قیمت 1700 دلار نخواهد آمد و حتی ممکن است در بلند مدت افزایش نیز داشته باشد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد