اونس طلا2325.12
مظنه15,311,000
18 گرم3,534,500
ارزش سکه34,495,683
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

چگونه یک سرمایه‌گذاری موفق در بورس را شروع کنیم؟

شاید اطلاع از راز و رمز ورود به بازار سهام و کسب موفقیت و سودآوری مناسب در این عرصه،‌ بتواند افراد زیادی را ترغیب به سرمایه گذاری در بورس کند.

به گزارش سایت طلا به نقل از نشریه فوربس، سهم های انفرادی، صندوق های معامله ای (ETF) یا صندوق های متقابل را که با اولویت های سرمایه گذاری شما مطابق بوده را انتخاب کرده و سرمایه گذاری خود را شروع کنید. اگر تصمیم دارید با یک ربات مشاور کار کنید، سیستم مبلغ مورد نظر شما را در یک نمونه کار از پیش برنامه ریزی شده با اهداف شما، سرمایه گذاری می کند. اگر از مشاور مالی استفاده کنید وی بعد از گفتگو با شما، سهام یا وجوهی را برای شما خریداری می کند.

با اجرای موفقیت آمیز سفارش خود، اوراق بهادار در حساب شما قرار می گیرد و شما می توانید از مزایای بازار سهام لذت ببرید. صندوق های شما با تغییر وضعیت اقتصاد، سود سهام خود را به دست می آورند و یا ضرر می کنند اما برای بلند مدت، شما در بخشی از یک سرمایه گذاری شرکت خواهید کرد که برای بیش از یک قرن است به سرمایه گذاران کمک می کند تا ثروت خود را افزایش دهند.

هنگام خرید سهام عرضه اولیه خود، ثبت نام در یک طرح سرمایه گذاری مجدد سود سهام (DRIP) را مدنظر داشته باشید. DRIP سود شما را از سهام انفرادی یا صندوق متقابل یا دارایی های ETF به دست می آورد و به طور خودکار آن را دوباره در صندوق ها یا بورس سرمایه گذاری می کند. شما ممکن است نهایتا سهم کوچک خود را بفروشید اما بخش اعظمی از پول شما همچنان در گردش است و کمتر به صورت نقد و راکد باقی می ماند.

پس از شروع به کار سبد سهام‌تان، برنامه ای را برای بررسی سرمایه گذاری خود تعیین کرده و در صورت لزوم آنها را مجدداً متعادل کنید. این برنامه بررسی به شما اطمینان می دهد که سبد سهام شما با ترکیبی از سهام مناسب برای تحمل ریسک و اهداف مالی شما متعادل باقی می ماند.

نوسانات بازار می تواند عاملی برای عدم توازن در ترکیب دارایی سرمایه گذاری شده شما باشد، بنابراین چک کردن های منظم می تواند به شما در تجارت معاملات افزایشی کمک کرده تا بتوانید سبد خود را منظم نگه دارید. نیازی به ثبت روزانه در سبد شما نیست ، بنابراین یک برنامه ماهانه یا سه ماهه مناسب است. همانطور که نمونه کار خود را مرور می کنید به یاد داشته باشید که هدف از این کار خرید پایین و فروش بالا است. بدانید که سرمایه گذاری در بازار سهام یک فعالیت و تلاش طولانی مدت برای کسب ثروت است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد