اونس طلا2318.59
مظنه15,356,000
18 گرم3,544,900
ارزش سکه34,597,068
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

نتایج برندگان قرعه کشی فروش یکساله خودروهای سایپا اعلام شد

نتایج قرعه‌کشی فروش یک ساله سایپا اعلام شد.

شنبه ۲۵ خرداد و با حضور ناطران رسمی و مسئولان وزارت صمت قرعه کشی محصولات سایپا انجام شد.
با پایان مراسم قرعه‌کشی سایپا و تأیید نهایی توسط ناظران، نتایج برندگان از طریق ارسال پیامک به آن ها اعلام می‌شود. در این طرح پیش‌فروش، ۹ مدل از خودرو‌های تولیدی سایپا عرضه شد و بازه زمانی تحویل خودروها در قالب طرح پیش‌فروش ۴ تا ۱۲ ماهه است که براساس قرعه‌کشی تعیین می‌شود.

نتایج قرعه کشی پیش فروش سایپا برای ۳۰ هزار محصول این خودروسازی انجام شد. در این طرح پیش‌فروش، ۹ مدل از خودرو‌های تولیدی سایپا عرضه شد و بازه زمانی تحویل خودروها در قالب طرح پیش‌فروش ۴ تا ۱۲ ماهه است که براساس قرعه‌کشی تعیین می‌شود.


لیست برندگان طرح پیش فروش یکساله سایپا

پرطرفدارترین محصولات در طرح پیش فروش سایپا

ساینا اس با حدود ۷۹ هزار متقاضی پرطرفدارترین محصول سایپا در طرح پیش فروش است. سایپا در این طرح هشت هزار خودرو ساینا اس را برای اولین بار عرضه کرده و شانس هر شرکت کننده برای برنده شدن در قرعه‌کشی آن یک به ۱۰ است.

شاهین به عنوان محصول جدید سایپا که قرار است تحویل آن از دی‌ماه آغاز شود، ظرفیت ۱۰ هزارتایی در طرح پیش‌فروش سایپا داشته و یک چهارم محصولات عرضه شده در طرح پیش فروش را تشکیل می‌دهد. در مجموع حدود ۵۹ هزار نفر برای خرید این ۱۰ هزار خودرو شاهین ثبت نام کردند که شانس هر کدام آن‌ها برای پیروزی در قرعه‌کشی یک به شش بوده است.

کوییک اس به عنوان سومین محصول سایپا که برای اولین بار به بازار عرضه می‌شود، ۲۸ هزار متقاضی را به خود جذب کرده است. در طرح پیش فروش ظرفیت کوییک اس پنج هزار خودرو است و هر متقاضی برای برنده شدن در قرعه‌کشی با شش نفر رقابت می‌کند.

کوییک دنده‌ای چهارمین محصول پرطرفدار سایپا در طرح پیش فروش بوده و حدود ۲۸ هزار نفر برای خرید آن ثبت نام کردند. از این تعداد پنج هزار و ۵۰۰ نفر موفق به خرید خودرو خواهند شد و این یعنی شانس برنده شدن در قرعه‌کشی کوییک دنده‌ای برای هر نفر یک به پنج است.

کوییک آر در طرح پیش فروش سایپا ۱۷ هزار متقاضی داشته و با توجه به ظرفیت شش هزار و ۷۰۰ تایی در نظر گرفته شده برای این خودرو، از هر سه شرکت کننده یک نفر موفق به خرید خودرو خواهد بود. شانس پیروزی در این قرعه‌کشی بالای ۳۰ درصد است.

چهار محصول وانت نیسان زامیاد دوگانه سوز با ۱۴ هزار متقاضی، سایپا ۱۵۱ با ۱۳ هزار، زامیاد بنزینی با سه هزار و زامیاد دیزل با دو هزار متقاضی، در قعر جدول پرطرفدارترین خودرو‌ها در طرح پیش فروش قرار گرفته‌اند.

رتبه خودرو تعداد متقاضی ظرفیت در نظر گرفته شده شانس برنده شدن در قرعه‌کشی
کل طرح پیش‌فروش ۲۴۳,۱۹۴ نفر ۴۰,۰۰۰ خودرو یک به شش
۱ ساینا اس ۷۹,۰۵۷ نفر ۸,۰۰۰ خودرو یک به ۱۰
۲ شاهین ۵۹,۵۵۲ نفر ۱۰,۰۰۰ خودرو یک به شش
۳ کوییک اس ۲۸,۰۰۳ نفر ۵,۰۰۰ خودرو یک به شش
۴ کوییک دنده‌ای ۲۶,۶۱۴ نفر ۵,۵۰۰ خودرو یک به پنج
۵ کوییک آر ۱۷,۲۹۴ نفر ۶,۷۰۰ خودرو یک به سه
۶ زامیاد دوگانه‌سوز ۱۴,۳۹۶ نفر ۱,۰۰۰ خودرو یک به ۱۴
۷ سایپا ۱۵۱ ۱۳,۰۷۹ نفر ۲,۰۰۰ خودرو یک به هفت
۸ زامیاد تک‌سوز ۲,۹۲۴ نفر ۵۰۰ خودرو یک به شش
۹ زامیاد دیزل ۲,۲۷۵ نفر ۱,۳۰۰ خودرو یک به دو

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد