اونس طلا2394.45
مظنه16,146,000
18 گرم3,727,300
ارزش سکه36,376,938
قدیم (بهار)40,500,000
جدید (امامی)43,300,000
نیم25,800,000
ربع15,800,000

محمد پرطرفدار ترین نام در جهان!

احتمالا با این شوخی در شبکه های اجتماعی مواجه شده اید که اگر در خیابان نام محمد را صدا زنید احتمال بیش از نیمی از افرادی که حضور دارند سر برخواهند گرداند. جالب این جاست که وقتی دقیق بشویم می بینیم که این شوخی چندان بی پایه و اساس هم نیست.

محمد پرطرفدار ترین نام در جهان!


احتمالا با این شوخی در شبکه های اجتماعی مواجه شده اید که اگر در خیابان نام محمد را صدا بزنید احتمالا بیش از نیمی از افرادی که حضور دارند سر برخواهند گرداند. جالب این جاست که وقتی دقیق بشویم می بینیم که این شوخی چندان بی پایه و اساس هم نیست.

مردم کشور های مختلف جهان طبق تاریخ، فرهنگ، ادبیات، سنت و دینشان برای فرزاندانشان اسامی مختلفی را انتخاب می کنند که هر کدام از آن ها دارای معانی زیبا و ریشه در تمدن کشور ها دارد و بسیار ارزشمند است. محمد نیز نامی عربی است که از ریشه حمد می آید و معنای ستوده شده است. این نام برآمده از یک تمدن اسلامی است و نام پیامبر مسلمانان می باشد.

در کشور های اسلامی و البته کشور های غیر اسلامی با جمعیت مسلمان بالا در بسیاری از اوقات پرطرفدار ترین نام محمد می باشد که باعث شده است این نام به پرطرفدار ترین نام در جهان بدل شود.

بسیاری از مسلمانان رسم دارند تا نام اولین پسر خود را به احترام پیامبرشان محمد بگذارند و این نیز یکی دیگر از دلایل پر طرفدار بودن این نام است.

رتبه دوم پرطرفدار ترین نام را نیز الیور دارا می باشد.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد