اونس طلا2325.28
مظنه15,366,000
18 گرم3,547,200
ارزش سکه34,619,598
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,300,000
نیم25,000,000
ربع15,000,000

مردم کشور های مختلف از چه شبکه اجتماعی استفاده می کنند؟

امروزه در سرتاسر جهان مردم از شبکه اجتماعی های مختلفی برای برقراری ارتباط با یک دیگر استفاده می کنند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارا هستند.

مردم کشور های مختلف از چه شبکه اجتماعی استفاده می کنند؟



امروزه در سرتاسر جهان مردم از شبکه اجتماعی های مختلفی برای برقراری ارتباط با یک دیگر استفاده می کنند که هر کدام ویژگی های خاص خودشان را دارا هستند.
شیکه های اجتماعی به یک عضو جدا ناشدنی از هر یک از ما بدل شده است و تقریبا غیر ممکن است کسی را در اطراف خود بشناسید که در هیچ یک از شبکه های اجتماعی عضو نباشد.
شبکه های اجتماعی مختلفی در حال حاضر برای استفاده است که هرکدام امکانات و مزایای مختلفی را ارائه می دهند. تلگرام، واتس اپ، وایبر و ... شبکه اجتماعی هایی هستند که احتمالا از آن ها استفاده کرده و یا می کنید.
حال بیایید نگاهی به سرتاسر جهان بیاندازیم تا بفهمیم که در هر کشور کدام شبکه اجتماعی محبوب تر می باشد و البته محبوب ترین شبکه اجتماعی در دنیا چیست؟


شبکه اجتماعی سبز رنگی که بسیاری از ما در ایران نیز از آن استفاده می کنیم پر طرفدار شبکه اجتماعی در دنیا است. این شبکه اجتماعی در 133 کشور دنیا مانند کانادا، روسیه، برزیل، عربستان و بسیاری از کشور های دیگر رتبه یک را داراست و از این رو با اختلاف زیاد پر طرفدار ترین شبکه اجتماعی دنیا نیز است. دومین شبکه اجتماعی محبوب در دنیا پیامرسان فیس بوک می باشد که در 75 کشور دنیا مانند ایلات متحده آمریکا و استرالیا بیشترین استفاده را داراست. رتبه سوم نیز وایبر می باشد که در 10 کشور دنیا بسیار محبوب است.
رتبه چهارم که به صورت مشترک بین ایمو، لاین، تلگرام و ویچت تقسیم می شود که هر کدام در سه کشور دنیا دوست داشتنی می باشند. کشور ایران نیز با بیشترین استفاده از تلگرام یکی از سه کشور علاقه مند به شبکه اجتماعی آبی رنگ تلگرام می باشد.
رتبه پنجم نیز میان پیام رسان گوگل، هنگ اوتس، کاکائوتاک و زالو می باشد که هر کدام در یک کشور بسیار محبوب هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد