اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بازگشت طلا به محدوده امن برای خرید !

14 روز اخیر را می توان یکی از پرنوسان ترین روز های طلا دانست چرا که بر خلاف پیش بینی ها قیمت طلا به زیر 1700 دلار سقوط کرد و سپس رشد خود را از سر گرفت و حتی به 1740 دلار نیز رسید. در حال حاضر هر انس طلا در بازار جهانی 1730 دلار می باشد.

بازگشت طلا به محدوده امن


14روز اخیر را می توان یکی از پرنوسان ترین روز های طلا دانست چرا که بر خلاف پیش بینی ها قیمت طلا به زیر 1700 دلار سقوط کرد و سپس رشد خود را از سر گرفت و حتی به 1740 دلار نیز رسید. در حال حاضر هر انس طلا در بازار جهانی 1730 دلار می باشد.

دیروز در های بازار جهانی بسته شده و الان در تعطیلات به سر می برد و تا باز شدن آن در صبح دوشنبه انتظار تغییر قیمت چندانی نمی رود. اما نکته حائز اهمیت آخرین قیمت طلا پیش از بسته شدن بازار است که 1730 دلار می باشد.

بسیاری از کارشناسان از ماه پیش بر این عقیده بودند که 1730 دلار منطقه امنی برای طلا می باشد و طلا در این محدوده قیمتی واقعی و منطقی را تجربه می کند که از طرف بازار نیز حمایت می شود.

حال با وجود بازگشت طلا به این محدوده بسیاری از کارشناسان معتقدند که همچنان قرار است نوسانات بسیاری را در قیمت طلا شاهد باشیم اما بعضی نیز می گویند با توجه به شرایط موجود فقط رشد با شیب ملایم را شاهد خواهیم بود.

مسائلی مانند نگرانی از موج دوم بیماری ناشی از ویروس کرونا یعنی کووید-19 ، نگرانی درباره بهبود اقتصاد آمریکا ، نگرانی از تورم قریب الوقوع در اروپا و آمریکا ، افزایش تنش ها میان چین و آمریکا و... باعث می شود تا تقریبا تمامی کارشناسان انتظار رشد قیمت طلا را داشته باشند اما نمی توان پیش بینی کرد که این رشد به آرامی صورت می گیرد یا با نوسانات شدید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد