اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

لیست رزروی‌های ایران‌خودرو مشخص شدند/ شنبه و یکشنبه قرعه‎‌کشی می‌شود

با توجه به اتمام زمان ثبت‌نام در طرح پیش‌فروش‌ یک‌ساله محصولات دو خودروسازی کشور، قرعه‌کشی بین افراد در محصولات گروه ایران‌خودرو شنبه و گروه سایپا روز یکشنبه هفته آینده درحضور مراجع نظارتی انجام خواهد شد.

به گزارش سایت طلا ،دو گروه خوردوسازی سایپا و ایران خودرو پس از قرعه کشی طرح فروش فوق‌العاده، پیش‌فروش محصولات خود را از روز یک‌شنبه (18 خردادماه) آغاز کرده‌اند.

طرح پیش‌فروش یک‌ساله محصولات ایران‌خودرو با ثبت‌نام بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر به اتمام رسیده است. با توجه به بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، فرآیند قرعه‌کشی برای این طرح روز شنبه هفته آینده (۲۴ خردادماه) با حضور نهادهای ناظر برگزار خواهد شد.

هم‌چنین شرکت سایپا نیز به مشتریان خود اعلام کرده که ساعت 10 صبح روز یک‌شنبه (25 خردادماه) قرعه‌کشی پیش‌فروش یک‌ساله محصولات خود را در حضور مراجع نظارتی و مسئولان ذی‌ربط وزارت صنعت، معدن و تجارت انجام خواهد داد.

نتایج قرعه‌کشی همچون روال فروش‌ فوق‌العاده‌ها براساس کد پیگیری مشتریان در سایت رسمی فروش این گروه خودروسازی www.saipacorp.cim اعلام خواهد شد و مشتریان پس از اعلام نتایج 48 فرصت دارند تا نسبت به واریز وجه و انتخاب نمایندگی اقدام کنند.

با اتمام مهلت پرداخت وجه کامل خودرو توسط پذیرفته‌شدگان در طرح فروش فوق‌العاده خودروسازان، تعداد افرادی که در مدت تعیین شده برای تکمیل وجه اقدام نکردند با افرادی که در لیست افراد ذخیره قرار گرفته بودند، جایگزین شدند.

براین اساس در گروه صنعتی ایران‌خودرو حدود ۷۰۰ نفر از متقاضیان اقدام به واریز وجه نکردند، لذا از فرآیند فروش حذف شده و نفرات ذخیره جایگزین آن‌ها شدند. پیامک برای این تعداد از مشتریان برای واریز وجه ارسال شده است. کدملی و کد پیگیری نفرات ذخیره خودروهای فروش فوق‌العاده به لیست قبلی اضافه و مجدد در سایت فروش اینترنتی مصحولات ایران گروه خودروسازی بارگذاری شده است.

افراد جایگزین شده تا ساعت ۱۶ روز یک‌شنبه ۲۵ خردادماه مهلت دارند تا وجه کامل خودرو را از طریق سایت فروش ایران‌خودرو به نشانی esale.ikco.ir واریز کنند.

گروه صنعتی ایران خودرو اعلام کرد:طرح پیش فروش یک ساله با ثبت نام بیش از یک میلیون و 500 هزار نفر به اتمام رسیده است.

با توجه به بالا بودن تعداد متقاضی نسبت به ظرفیت فروش، فرآیند قرعه کشی 24 خردادماه برگزار خواهد شد.

این شرکت همچنین اعلام کرده است: حدود 700 نفر از ذخیره‌های قرعه‌کشی فروش فوق العاده با افرادی که اقدام به واریز وجه خودرو نکرده‌اند جایگزین شدند.

با اتمام مهلت پرداخت وجه کامل خودرو توسط پذیرفته‌شدگان در طرح فروش فوق العاده، حدود 700 نفر از متقاضیان که اقدام به واریز وجه نکردند از فرآیند فروش حذف شده و نفرات ذخیره جایگزین آن‌ها شدند. براین اساس پیامک برای این تعداد از مشتریان برای واریز وجه ارسال شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد