اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

از خانه طلا بخرید

در این روزها که توصیه های زیادی برای در خانه ماندن و جلوگیری از شیوع و ابتلا به بیماری کرونا مطرح می شود، امکان خرید و سرمایه گذاری طلا آنهم از راه دور می تواند بسیار مفید باشد.

به گزارش سایت طلا به نقل از وب سایت تایمز ناو نیوز، در برخی از کشورها مانند هند، طلا از اهمیت فرهنگی عمیقی برخوردار است. بسیاری از جشن ها در چنین کشورهایی بدون طلا ناقص است. این فلز برای بسیاری، یک دارایی مهم و ذخیره مطمئن روت به شمار می آید. آنها طلا را ابزاری برای سرمایه گذاری امن خود می دانند.

برای سرمایه گذاری در طلا مسیرهای معدودی وجود دارد که شخص می تواند از آن استفاده کند : می توان از طریق صندوق های مبادله طلا (ETFs)، صندوق های متقابل طلا، طلا های فیزیکی مانند سکه ها و شمش ها، اوراق قرضه طلا و جدیدترین آنها، طلای دیجیتال سرمایه گذاری کرد. کیف پول های اینترنتی نیز گزینه های خوبی برای خرید طلای دیجیتالی هستند. Paytm ، PhonePe و حتی Google Pay از جمله این کیف پول ها به شمار می آیند.

آیا می توان روی طلای دیجیتال سرمایه گذاری کرد؟

هم طلای فیزیکی و هم طلای دیجیتال دارای عیار و خلوص یکسان هستند. حتی وزن این دو نوع طلا نیز تفاوت چندانی با یکدیگر ندارد. اما سوال اینجاست: آیا طلای دیجتال شما امن است؟ طلای خریداری شده شما توسط این سیستم عامل ها، در بالاترین سطح امنیتی نگداری شده و تمامی ابعاد این نگهداری تضمین شده است.

برخی مقبولیت طلا را در فیزیکی بودن آن می دانند، اینکه راهی فروشگاه های عرضه طلا شده و سکه، شمش یا طلا و جواهرات خود را خریده و در دست بگیرند. اما باید توجه داشته باشید با این کار، گرچه دارایی شما در دست و جلوی چشمان شماست اما هزینه و عواقب احتمالی نگهداری چنین کالاهایی در منزل یا صندوق های امانات کم نیست.

شما به عنوان یک سرمایه گذار طلا باید بدانید که نگهداری طلای فیزیکی در منزل همواره با نگرانی و احتمال دزدیه شدن همراه بوده است. صندوق های امانات بانک ها نیز هزینه ای سرسام آور برای نگهداری دارایی شما دریافت می کنند. اما خرید طلا به صورت آنلاین و دیجیتال هیچ یک از این مشکلات را ندارد.

گرچه این نوع سرمایه گذاری (خرید طلای دیجیتال) هنوز به رواجی طلای فیزیکی نرسیده اما با گذشت زمان و شرایط کنونی جهان ( شیوع کرونا و لزوم قرنطینه خانگی مردم) تمایل افراد برای سرمایه گذاری های آنلاین بیشتر می شود.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد