اونس طلا2216.02
مظنه14,211,000
18 گرم3,280,600
ارزش سکه32,017,383
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

سه قدم ساده و علمی برای کاهش سریع وزن

روش های زیادی برای کاهش سریع وزن و لاغری وجود دارد اما بسیاری از برنامه های رژیم غذایی با احساس گرسنگی شدید و عدم رضایت شما همراه هستند که باعث می شود رژیم گرفتن را سخت بدانید. اما همه رژیم های غذایی این آثار جانبی را ندارند.

سه قدم ساده و علمی برای کاهش سریع وزن



روش های زیادی برای کاهش سریع وزن و لاغری وجود دارد اما بسیاری از برنامه های رژیم غذایی با احساس گرسنگی شدید و عدم رضایت شما همراه هستند که باعث می شود رژیم گرفتن را سخت بدانید. اما همه رژیم های غذایی این آثار جانبی را ندارند.
رژیم های غذایی کم کربوهیدرات راحت تر از بقیه رژیم های غذایی هستند و معمولات اثرات جانبی که به آن ها اشاره شد را ندارند. در ادامه به شما یک رژیم غذایی کم کربوهیدرات را به شما آموزش خواهیم داد که در سه مرحله انجام می شود و باعث کاهش سریع وزن شده و همچنین اشتهای شما را نیز به شکل قابل توجهی کاهش می دهد. مزیت این رژیم غذایی نیز این است که علاوه بر کاهش وزن سلامت متابولیک شما را نیز بهبود می بخشد.


مرحله اول: کربوهیدرات ها را حذف کنید
مهم ترین بخش این است که نشاسته، قند و به طور کلی کربوهیدرات ها را حذف کنید. وقتی شما این کار را انجام دهید به شکل قابل توجهی کالری کمتری را مصرف کرده اید و چندان گرسنه هم نمی مانید. در این شرایط بدن شما برای تولید انرژی لازم به جای سوزاندن کربوهیدرات ها چربی های ذخیره شده را می سوزاند.
یکی دیگر از مزایای حذف کربوهیدرات ها این است که سطح انسولین را پایین آورده و باعث می شود نفخ حاصل از آب از بین برود.
به گفته متخصصات تغذیه با حذف کردن کربوهیدرات ها از سبد غذایی خود می توانید در همان هفته اول تا 4.5 کیلوگرم وزن خود را کاهش دهید.
مرحله دوم: پروتئین، چربی و سبزیجات بخورید
حال که کربوهیدرات را حذف کرده اید هر وعده غذایی شما باید شامل مقدار کافی پروتئین، چربی و سبزیجات دارای کربوهیدرات کم پایین باشد. سعی کنید روزانه دو تا سه وعده غذا میل کنید و اگر بعد از ظهر ها احساس گرسنگی کردید اشکالی ندارد که وعده چهارم را نیز به وعده های غذایی خود بیافزایید.
سعی کنید از منابع غذایی غنی دارای پروتئین مانند انواع ماهی ا، گوشت قرمز و پرندگان استفاده کنید و برای منبع چربی نیز سعی کنید از روغن های مفید مانند روغن زیتون استفاده نمایید.
مرحله سوم: وزنه بزنید
برای لاغر شدن با این رژیم غذایی شما نیازی به ورزش کردن ندارید پس این مرحله اختیاری و پیشنهاد ما به شماست. اما توجه کنید که با سه بار در هفته وزنه زدن شما کالر زیادی را خواهید سوزاند و از کند شدن متابولیسم بدن جلوگیری می کنید. به علاوه مطالعات نشان داده که شما می توانید با از دست دادن مقادیر قابل توجهی از چربی های ذخیره شده بدن عضله به دست آورید.
اگر وزنه زدن برای شما گزینه ورزشی مناسبی نیست انجام برخی از ورزش های هوازی مانند پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری یا شنا نیز مناسب هستند و به شما در کاهش وزن و سلامتی تان کمک خواهند کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد