اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

منتظر روزهای خوش طلا باشید

تاجران بهترین اقدامی که در این روزها می توانند انجام دهند این است که فریب نوسانات کوتاه مدت را نخورده و منتظر بازگشت طلا به روزهای خوب و باارزشش باشند.

به گزارش سایت طلا به نقل از اف ایکس امپایر، اگر می خواهید بدانید چرا طلا در روزها و هفته های اخیر تحت فشار بوده می توانید به نمودار ۱۰ ساله وزارت خزانه داری آمریکا نگاهی بیاندازید. معامله گرانی که بیش از ده سال است در این بازار مشغول هستند می دانند که اساسا بازده این عرصه بالاست و طلای غیرمستقیم را به یک دارایی کمتر مطلوب تبدیل می کند.

شما در حالی می توانید از تداوم روند صعودی بازار طلا صحبت کنید که مقادیر بسیار زیادی از محرک های مالی و پولی وجود داشته باشد اما این یک روند بسیار بلندمدت است. در کوتاه مدت، طلا کالایی ضعیف است زیرا این سرمایه گذاری هزینه ای برای نگهداری به شما پرداخت نمی کند.

در حال حاضر سرمایه گذاران می خواهند ریسک خطر را به جان خریده و بازار سهام و ارزهای مربوط و فعال در آن را با پرداخت مبالغی بیش از هزینه های طلا وارد دوره رونق کنند. علاوه بر این، فاکتورهایی مانند افزایش تعداد موارد ابتلا به Covid-19 ، افت قیمت سهام و نرخ بهره قیمت طلا را تحت فشار قرار داده است. نوسان فزاینده قیمت طلا با پایین آمدن قیمت کالاهای دیگر کاهش یافته زیرا سرمایه گذاران در بهبود اقتصادی جهان اعتماد به نفس بیشتری پیدا کرده و آماده سازی بهتر برای موج دوم احتمال شیوع کرونا دارند.

در کوتاه مدت، طلا احتمالاً تحت فشار قرار خواهد گرفت تا زمانی که افزایش تقاضا برای ریسک پذیری و کاهش تقاضا برای دارایی های بی پناه مانند طلا و دلار آمریکا وجود داشته باشد. می دانید که فروش دارایی های دارای امنیت اقتصادی به پایان رسیده زیرا طلا دوباره واکنش خود را به حرکت در مسیر دلار آمریکا شروع می کند.

اگر قیمت ها به این حوزه برسند احتمالاً ما شاهد بازگشت سرمایه گذاران در بلند مدت هستیم و این می تواند به پایین آمدن کوتاه مدت قیمت کمک کند. سرمایه گذاران باید صبر به خرج دهند چرا که انتظار می رود بانک های مرکزی نرخ بهره را کمتر کنند و این امر می تواند خریداران تازه ای را راهی بازار طلا کند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد