اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

بلومبرگ: سال 2020؛ سال طلا و بیت کوین

به گزارش سایت طلا به نقل ازخبرگزاری کیتکو طبق آخرین پیش بینی های انجام شده توسط بلومبرگ، طلا و بیت کوین از جمله دارایی هایی هستند که سال ۲۰۲۰ را با اقتدار آغاز نموده و انتظار می‌رود این روند را تا پایان سال جاری نیز ادامه یابد. به گفته مایکل مک گلن مقام ارشد استراتژی کالاهای بلومبرگ؛ از میان دارایی های معدودی که در سال جاری سرمایه‌گذاران به دنبال آنها هستند، طلا و بیت کوین در حال بنا نهادن پایه‌هایی می‌باشند تا قیمت خود را بیش از آنچه است بالا ببرند. پس از آن ها فلزات برترین مورد برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰ می باشند و همه این موارد به علت پیشتازی ویروس کرونا در سرتاسر جهان است.


15 خرداد 1399

بلومبرگ: سال 2020؛ سال طلا و بیت کوین

به گزارش سایت طلا به نقل ازخبرگزاری کیتکو طبق آخرین پیش بینی های انجام شده توسط بلومبرگ، طلا و بیت کوین از جمله دارایی هایی هستند که سال ۲۰۲۰ را با اقتدار آغاز نموده و انتظار می‌رود این روند را تا پایان سال جاری نیز ادامه یابد.
به گفته مایکل مک گلن مقام ارشد استراتژی کالاهای بلومبرگ؛ از میان دارایی های معدودی که در سال جاری سرمایه‌گذاران به دنبال آنها هستند، طلا و بیت کوین در حال بنا نهادن پایه‌هایی می‌باشند تا قیمت خود را بیش از آنچه است بالا ببرند. پس از آن ها فلزات برترین مورد برای سرمایه گذاری در سال ۲۰۲۰ می باشند و همه این موارد به علت پیشتازی ویروس کرونا در سرتاسر جهان است.

بلومبرگ: سال 2020 سال طلا و بیت کوین
هم طلا و هم بیت کوین طی چند سال جاری در حال تثبیت پایه های خود در قیمت های کنونی و آمادگی برای پیشتازی می باشند. در واقع هر اونس طلا بالای ۱۷۰۰ دلار و هر بیت کوین تا ۹ هزار دلار پیش روی کرده اند.
مایکل مک گلن اشاره داشت که نمودارهای مربوط به طلا بالاتر از سطح مقاومت کنونی یعنی ۱۷۰۰ دلار برای هر اونس را نشان می دهند. هر روزی که می گذرد سطوح مربوطه تثبیت محکم تر و بیشتری را در خصوص سطح مقاومت قیمت ها نشان می دهند و آماده می شوند تا به قیمت بالاتر روند. بیت کوین نیز همین رفتار را نشان می دهد و بین ۹۰۰۰ تا 10000 دلار متفاوت است. در واقع تحلیل این نمودار به ما دیدگاهی اساسی در خصوص روند ۱۰ ساله هر کدام از این دو می دهد. در حال حاضر طلا نسبت به هر کالای دیگر در بازار برتری دارد و فضای کافی برای پیشروی و بالابردن قیمتهای آن همچنان موجود است. درواقع طلا در مقابل سیاست های مالی و همچنین تورم و دیگر عوامل بهترین منبع سرمایه گذاری و سودآوری است.

بلومبرگ: سال 2020 سال طلا و بیت کوین
با وجود تنش های میان آمریکا و چین و همچنین نحوه بازیابی و بهبود اقتصاد جهانی پیش‌بینی ما برای بهبود قیمت‌های دیگر محصولات منفی است ولی برای طلا این قضیه فرق می کند. کمتر عاملی است که بتواند مانع پیشرفت شاخص قیمت طلا شود. در واقع ویروس کرونا شرایط مناسبی را به وجود آورده است تا بانک های مرکزی تحت تاثیر قرار گرفته و قیمت طلا افزایش یابد.

بلومبرگ: سال 2020 سال طلا و بیت کوین
طلا همچنان نسبت به نقره برتری خواهد داشت و به پیشتازی در سال جاری ادامه خواهد داد. در واقع با نگاه به تاریخچه مقیاس های طلا و نقره این روند همواره این طور بوده است و همیشه برتری با طلا می باشد. دارایی‌های دولت عاملی مهم در تعیین تقاضای اقتصادی و فشارهای تورمی می باشد و نقره نسبت به این عامل همیشه واکنش بیشتری نشان داده است. تا زمانی که بانک‌های مرکزی موفق نشوند مجدداً رشد اقتصادی را بازیابی نمایند طلا همچنان از نقره سبقت خواهد گرفت.
شدیدترین واکنش فدرال رزرو در طول تاریخ که با افزایش قدرت دلار همراه بود باعث شد تا طلا همچنان از نقره پیشی بگیرد و اگر تاریخ را مد نظر قرار دهیم در حال حاضر نیز با چنین شرایطی روبه‌رو هستیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد