اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

گوشی هواوی P40 Pro plus

چندی قبل گوشی هواوی P40 Pro plus به دست ما رسید و ما نتیجه بررسی های صورت گرفته بر روی این گوشی خاص را تقدیم شما می نماییم. اما قبل از آن باید ببینیم که در جعبه این گوشی چه اقلامی گنجانده شده است. درست مانند گوشی پی ۴۰ پرو گوشی پلاس نیز با یک شارژر ۴۰ واتی و یک کابل usb c و همچنین هدفون های usb c عرضه می گردد. تنها چیزی که جایش درون این جعبه خالی است قاب محافظ جانبی آن بود.


۱۵ خرداد ۱۳۹۹

گوشی هواوی P40 Pro plus

چندی قبل گوشی هواوی P40 Pro plus به دست ما رسید و ما نتیجه بررسی های صورت گرفته بر روی این گوشی خاص را تقدیم شما می نماییم.

گوشی هواوی P40 Pro plus
اما قبل از آن باید ببینیم که در جعبه این گوشی چه اقلامی گنجانده شده است. درست مانند گوشی پی ۴۰ پرو گوشی پلاس نیز با یک شارژر ۴۰ واتی و یک کابل usb c و همچنین هدفون های usb c عرضه می گردد. تنها چیزی که جایش درون این جعبه خالی است قاب محافظ جانبی آن بود.
گوشی هواوی P40 Pro plus دقیقا همان ابعاد گوشی پی ۴۰ پرو را دارد اما ظرفیت دوربین های آن در پشت گوشی بزرگتر شده و در نتیجه جایگاهی را نیز که به خود اختصاص می دهند بزرگتر می باشد. گوشی P40 Pro plus در ورژن ۱۲۸ گیگابایت عرضه نمی‌شود و تنها دارای دو ورژن ۲۵۶ گیگابایت و ۵۱۲ گیگابایت است و همچنین توسط شارژر ۴۰ وات می توانید آن را به صورت با سیب یا بی سیم شارژ نمایید.

گوشی هواوی P40 Pro plus گوشی هواوی P40 Pro plus
اما آنچه گوشی P40 Pro plu را از دیگر گوشی ها متمایز می کند دوربین پریسکوپ ۲۴۰ میلی متری آن است یک ماژول ۸ مگاپیکسلی تا ۱۰ برابر زوم اپتیکال به شما می دهد که میزان آن در گوشی هواوی پی ۴۰ پرو تنها ۵ برابر بود و حتی در گوشی سامسونگ گلکسی s۲۰ اولترا مشاهده ۴ برابر زوم اپتیکال می باشیم.

گوشی هواوی P40 Pro plus
بر روی کاغذ زوم اپتیکال دو رقمی بسیار جلب توجه می نماید اما وقتی عملکرد آن را در واقعیت ببینید بسیار حیرت زده می شوید. درواقع این گوشی قادر است هر سوژه‌ای که مد نظر دارید را در پیش چشمان تان بزرگ کند. این قابلیت زوم فوق العاده تنها از یک گوشی هوشمند بسیار مدرن انتظار می‌رود. باقی دوربین های کار شده بر روی گوشی هواوی پی ۴۰ پرو پلاس نیز دوربین های بسیار عالی می باشند. دوربین اصلی آن یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی است و دارای بزرگترین سنسور موجود بر روی یک تلفن همراه است سنسوری با ابعاد ۱/۱.۲۸ اینچ. یک دوربین واید ۲۳ میلیمتری با دیافراگم ۱.۹. همچنین یک دوربین اولترا واید ۴۰ مگاپیکسلی که در واقع مشابه دوربین به کار رفته در گوشی پی ۴۰ پرو می باشد و با سنسور ای بسیار عالی در کنار آن جای گرفته است و آخرین سنسور یک سنسور ۸ مگاپیکسلی که ۳ برابر زوم اپتیکال به شما می دهد.

گوشی هواوی P40 Pro plus
با تمامی این سنسورها که در پشت گوشی هواوی پی ۴۰ پرو پلاس به کار رفته است می توانید بگویید که این برترین تلفن هوشمند مناسب عکاسی است.
آنچه در این گوشی مشاهده نمی کنیم ارائه خدمات تلفن همراه گوگل است. در واقع به مانند تمامی گوشی های پیشتاز عرضه شده توسط کمپانی هواوی گوشی پی ۴۰ پرو پلاس نیز به پلی استور گوگل و همچنین جیمیل دسترسی ندارد، همینطور یوتیوب و گوگل مپ.

گوشی هواوی P40 Pro plus
هواوی تلاش کرده است تا این مسئله را با ارائه خدمات موبایل هواوی نظیر هواوی گالری ا‍پ استور جبران نماید که در واقع برنامه هایی که داشتن آنها ضروری است را به شما ارائه می نماید.
گوشی هواوی p۴۰ پرو به خودی خود گوشی بی‌نظیری بود و اکنون که گوشی پی ۴۰ پرو پلاس وارد بازار شده است می بایست به بررسی بیشتر بپردازیم و در هفته های آینده نتایج بررسی های بیشتر را به شما اعلام خواهیم کرد

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد