اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

طلا بخریم یا نقره؟/رشد قدرتمند قیمت نقره

در هفته گذشته نقره با 3.78 درصد رشد بیشترین رشد را در میان فلزات گرانبها از خود نشان داد.

طلا بخریم یا نقره؟/رشد قدرتمند قیمت نقره



در هفته گذشته نقره با 3.78 درصد رشد بیشترین رشد را در میان فلزات گرانبها از خود نشان داد.
طلا و نقره هر دو در ابتدای هفته وضعیت آرامی را پشت سرگذاشتند اما با افزایش تنش ها میان چین و آمریکا هر دو شروع به رشد نسبتا شدید تری کردند. بازار های سهام آمریکا نیز به واسطه اخبار مربوط به واکسن بیماری کووید 19 تا حدی سرحال تر بوده اند.
در گذارش سالنه ای که با عنوان -ما به طلا اعتماد می کنیم- هفته پیش منتشر شد پیش بینی شده است که تا سال 2030 هر انس طلا به 5 تا 9 هزار دلار برسد.
اطلاعات جدیدی که توسط روسیه منتشر شد نشان می دهد که در سال 2019 343.54 تن طلا تولید شده است که 9.26 درصد افزایش را از سال قبل نشان می دهد. تولید نقره با 11.1 درصد کاهش 996.17 تن بوده است.
طبق گذارش های موجود اقتصاد های بزرگ مانند چین ، آمریکا و ژاپن به صورت تدریجی در حال ترمیم هستند و بازده واقعی در حال افزایش است که این خود باعث کاهش قیمت طلا می شود. همچنین کارگران معادن با توجه به اتمام زمان قرنطینه به کار بازخواهند گشت و عرضه در بازار افزایش خواهد یافت. انتظار می رود در این شرایط قیمت طلا کاهش یابد.
در این شرایط نقره برعکس عمل خواهد کرد چرا که با بهبود اقتصاد جهانی و تولید تقاضا برای نقره بالا رفته و قیمت آن بیشتر خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد