اونس طلا2212.49
مظنه14,216,000
18 گرم3,281,700
ارزش سکه32,028,648
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

طلا بخریم یا سکه ؟

اگر احتمالا از افرادی هستید که به خرید طلا و سرمایه گذاری بر آن علاقه دارید؛ نباید این مطلب را از دست دهید

طلا بخریم یا سکه ؟



اگر احتمالا از افرادی هستید که به خرید طلا و سرمایه گذاری بر آن علاقه دارید؛ نباید این مطلب را از دست دهید. بسیاری از افرادی که در زمینه فروش طلا مشغول هستند؛ سلیقه مشتری را می‌دانند و بهترین و به روزترین اجناس موجود در بازار را برای فروش عرضه می‌کنند. به احتمال زیاد اگر قصد خرید طلا را داشته باشید؛ با یکی از موارد زیر روبه‌رو هستید:

  • انگشتر طلا
  • دستبند طلا
  • گردنبند طلا
  • و غیره…..

در زمان خرید این موارد باید به نکات ویژه‌ای توجه داشت. همیشه باید سعی کنید که طلای خود را به گونه‌ای انتخاب کنید که علاوه بر زیبایی، سود نیز داشته باشد. بنابراین فراموش نکنید که این خرید، نکات بسیاری دارد که باید به آن‌ها توجه شود.

در گالری طلا سنجاق قصد داریم که شما را با تمام این نکات آشنا کنیم. بنابراین با ما همراه باشید.

سرمایه گذاری با طلا


یکی از مواردی که هر فردی در زمان تهیه طلا به آن توجه می‌کند؛ سرمایه گذاری از طریق این جواهرات گرانقیمتی است. شاید این فکر به ذهن شما نیز آمده باشد. طلا از بهترین اجناسی است که به شما در سرمایه گذاری طولانی مدت کمک خواهد کرد.

این سرمایه گذاری به اندازه ای ارزشمند است که حتی بسیاری از بانک‌های جهان نیز از طریق ذخیره شمش‌های طلا بخشی از پول خود را حفظ می‌کنند. بنابراین طلا علاوه بر جنبه زیبایی و زینتی، جهت ذخیره پول نیز مناسب است.

البته این سرمایه‌گذاری همیشه پرسود نیست. بنابراین بهتر است که به جای شمش و سکه طلا، زیورآلات طلا را تهیه کنید. خرید طلا با روش‌های معتبر و مناسب در سرمایه گذاری به افراد کمک بسیاری میکند.

قیمت طلا
قیمت در زمان خرید طلا مهم‌ترین نکته به شمار میرود. بنابراین باید بدانید که دو نکته زیر در خرید طلا ممکن است که باعث ضرر شما بشود:

  • مالیات
  • کارمزد اضافی

بسیاری از فروشندگان در فروش این کالا مالیات بیشتری از شما دریافت میکنند. به همین جهت این نکته باعث می‌شود که شما دچار ضرر بشوید. بنابراین جهت خرید طلا نیاز دارید که نوسانات را بررسی کنید و از قیمت آن به صورت آنلاین و مداوم اطلاع داشتهباشید. در زمان خرید نیز توجه به فاکتورها بسیار حائز اهمیت است.

با اطلاعاتی که در رابطه با قیمت لحظه‌ای طلا دارید؛ آن را بررسی کنید. طلا فروشان در فروش محصولات خود، کارمزد اضافی از شما دریافت میکنند.

طلا بخریم یا سکه ؟


سکه یا زیورآلات؟


هنگامی که به خرید طلا فکر میکنید؛ شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که سکه بهتر است یا طلا؟ این‌که استفاده شما از طلا به چه شکلی است؛ به پاسخ این سوال کمک می‌کند. در زمان خرید زیورآلات، دو مورد بر انتخاب آن تاثیر گذار است:

  • هزینه اجرت
  • هزینه سنگ‌های تزیینی

همانطور که میدانید؛ اجرت کار و طراحی طلای زیبا را باید پرداخت کنید. به همین دلیل هر اندازه که طلا، طراحی بیشتری داشته باشد؛ قیمت آن بالاتر است و این برای کسانی که فقط قصد دارند از آن جهت حفظ سرمایه استفاده کنند؛ مناسب نیست.

سنگ‌های تزیینی از جمله مواردی هستند که زیبایی طلای شما را افزایش میدهند. الماس‌های زیبا و درخشان، سنگ‌های یاقوت و زمرد و غیره، قیمت‌های مختلفی دارند و هر یک از آن‌ها بر کیفیت محصول شما تاثیرگذار هستند. بنابراین اگر قصد دارید که از زیبایی و فواید طلا استفاده کنید و قیمت آن برای شما اهمیتی ندارد؛ این زیورآلات را تهیه کنید.

اما از سکه جهت امورات مختلفی استفاده میشود. سکه طلا، بیشتر جنبه سرمایه دارد. به این صورت که از آن به عنوان هدیه در مراسم‌های مختلف استفاده میکنند یا همان‌طور که پیش‌تر اشاره شد؛ جهت حفظ سرمایه بسیار مناسب است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد