اونس طلا2213.99
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

انگشتر الماس با 5 سنگ (5Stone)

می دانستید که انگشتر یکی از زیباترین و مهم ترین جواهرآلات برای همه انسان ها است. گاهی تنها کافیست یک انگشتر زیبا دست کنید تا در مهمانی ها و دورهمی های خود به زیبایی بدرخشید. انگشترهای الماس نظیر انگشتر الماس 5 سنگ، نماد عشق خالصانه یک طرف به دیگری نیز می باشد.

انگشتر الماس با 5 سنگ (5Stone)


می دانستید که انگشتر یکی از زیباترین و مهم ترین جواهرآلات برای همه انسان ها است. گاهی تنها کافیست یک انگشتر زیبا بپوشید تا در مهمانی ها و دورهمی های خود به زیبایی بدرخشید. انگشترهای الماس نظیر انگشتر الماس 5 سنگ، نماد عشق خالصانه یک طرف به دیگری نیز می باشد

برای همین مدلی خارق العاده از انگشتر با الماس های درخشان را به شما معرفی می کنیم. این انگشتر به غایت زیباست و در نگاه اول دل مشتری ها را می برد. کافیست به طرح و نگین های زیبای آن نگاه کنید تا شما نیز عاشق آن شوید. به یاد داشته باشید این انگشتر الماس نماد عشق بسیار درخشان است و انگشترهایی که درخشندگی خاصی دارند می توانند برای بسیاری مهمانی ها و در زمان های مختلف به کار رود.


انگشتر الماس
الماس ها، بر روی این انگشتر مجلل و خیره کننده هستند. برای کسانی که زیاد اهل تجملات نیستند و پوشش زیورآلات کم را ترجیح می دهند، این نوع انگشت گزینه ی بسیار مناسبی است. راجع به ویژگی های الماس در سنگ درمانی، اینجا را بخوانید.

ویژگی های انگشتر الماس دار
انگشتر الماس دار برای تمام سلیقه ها مناسب است چرا که طرحی بسیار ساده و شیک دارد.

با وجود داشتن الماس، اما سادگی و سنگینی آن پابرجاست.
در مهمانی های شبانه این انگشتر به طرز بسیار زیبایی می درخشد.
ساخت این انگشتر با کیفیت بالا بوده است و نگران جدا شدن و افتادن الماس های آن نباشید.
این نوع انگشتر هدیه ی بسیار مناسبی برای ابراز عشق خود به شریک زندگی تان است. اگر می خواهید سورپرایز فوق العاده ای از خود نشان دهید می توانید این انگشتر زیبا و لاکچری را خریداری کنید.

ویژگی های انگشتر الماس دار


حلقه ی 5 سنگی
انگشتر نماد عشق که همان حلقه ی 5 سنگی (5Stone Diamond Ring) است، یک گزینه بسیار زیبا و مناسب برای افراد خوش سلیقه است. این انگشتر برای تمام دست ها چه لاغر چه تپل، زیباست. نگران رنگ پوست خود نباشید، با همه رنگ ها سازگار است. همین باعث شده است، افراد زیادی درصدد تهیه و داشتن آن باشند. این حلقه ی سنگ دار جلوه ی بسیار شیک و جذابی دارد. می توانید تصاویر و مشخصات این حلقه زیبا را در اینجا ببینید. برای داشتن تصاویر و اطلاعات بیشتر با ما در ارتباط باشید. نایریکا همواره به دنبال معنا بخشیدن به داستان زیبایی شماست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد