اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تلاطم طلا برای ۲۵۰۰ دلاری شدن

طلا پس از چند روز کاهش ارزش، بار دیگر در مسیر صعودی قرار گرفت. کارشناسان معتقدند این روند می تواند بهای طلا را به ۲۵۰۰ دلار در هر اونس برساند.

به گزارش سایت طلا به نقل از کیتکو نیوز، طی چرخه صعودی ۲۰ ماه گذشته، طلا ثابت کرده که می تواند یک پناهگاه خوب برای دارایی ها باشد هرچند با توجه به نرخ بیکاری در ایالات متحده که در هفته جاری به رقم ۴۰.۷۷ میلیون شغل از بین رفته رسید، این فلز باید جسارت لازم برای صعود را داشته باشد.

این آمار بیکاری مساوی است با از دست رفتن ۱۰ تریلیون تولید ناخالص داخلی که البته نه تنها ایالات متحده بلکه بانک های مرکزی جهان نیز چاره دیگری برای تداوم ۱۲۲ مورد کاهش نرخ بهره که از ابتدای سال ۲۰۲۰ شاهد بودیم، ندارند. در حال حاضر عملکرد طلا ۱۴.۰٪ ، ۳۰ دلار اوراق بهادار ۱۳.۸۹٪ ، دلار آمریكا ۲٪ و نقره ۲٪ افزایش یافته است.

یک واقعیت سخت این است که بانک فدرال می تواند پول و اسکناس چاپ کند اما نمی تواند شغل هایی که از دست ما رفته اند، چاپ کند. به همین دلیل است که پیش بینی می کنیم با ایجاد سه موج، طلا تا دسامبر ۲۰۲۱ تا ۲۵۰۰ دلاری شدن پیش برود. با نگاهی به نمودار هفتگی طلا ، از آغاز چرخه اول موج صعودی می توانیم به وضوح مشاهده کنیم که با افزایش قراردادهای خروجی اقتصادی، افزایش مالیات ایجاد شده و ترازنامه های بانک مرکزی دو برابر گردیده است.

این امر موجب فشار بر ارزهای فیات‌(بدون پشتوانه) شده و سرمایه گذاران جهانی را وادار به افزودن طلا به سبد سهام آنها کرده است. این سرمایه گذاران معتقدند طلا در سبد سهام‌شان می تواند موجب پایداری و ثبات در سوددهی این سبد شود. سه ماهه سوم سال ۲۰۲۰ موج دوم در راه است و آنجاست که اوضاع کمی پیچیده تر می شود آنهم در شرایطی که بازگشایی اقتصادی کاملاً در ایالات متحده در حال انجام است و برخی از شاخص های اقتصادی "بازگشت آهسته" دارند.

فدرال رزرو به همراه بانک های مرکزی جهانی باید با افزایش ارزش پیش فرض، ارزشهای دارایی را عقب نگه دارند. نرخ بهره سپس کاهش می یابد و سیاست های سوسیالیستی به یک هنجار جدید تبدیل می شود. نهایتا اینکه، به یاد داشته باشید که عوامل اقتصادی بسیاری وجود دارد که می تواند در جهت گیری بازارهای فلزات گرانبها تأثیر بگذارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد