اونس طلا2232.37
مظنه14,381,000
18 گرم3,319,800
ارزش سکه32,400,393
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

همه چیز درباره قیمت بیمه بدنه خودرو در سال ۹۹/ قیمت بیمه بدنه خودروهای 50 تا 200 میلیونی

خودرو‌های صفر یا مدل‌های جدید مثل پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، تیبا و ساینا حدود ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارند. صاحبان چنین خودرو‌هایی اگر بخواهند سراغ خرید بیمه بدنه برای ماشینشان بروند، باید حدود یک میلیون تومان هزینه کنند. این رقم بدون در نظر گرفتن تخفیف‌ها و با احتساب همه پوشش‌های بیمه بدنه محاسبه می‌شود. بیمه سینا ارزان‌تر از بقیه حساب می‌کند و حق بیمه خود را ۹۸۴ هزار تومان در نظر می‌گیرد. پشت سر آن بیمه پارسیان ایستاده که حق بیمه یک میلیون و ۷۰ هزار تومانی برای خودرو‌های ۱۰۰ میلیونی دریافت می‌کند

اگر از بالا رفتن قیمت ماشینتان خوشحال شده‌اید، خبر‌های خوبی برایتان نداریم. شاید حالا با فروش ماشین بتوانید کلی پول به جیب بزنید، اما امان از روزی که بخواهید سراغ بیمه خودرو بروید. در کنار افزایش قیمت سالانه بیمه شخص ثالث، احتمالا هزینه‌تان برای خرید بیمه بدنه هم افزایش پیدا کرده است. طوری که اگر بخواهید برای یک ماشین ۵۰ میلیونی بیمه بدنه بگیرید، باید بین ۶۲۰ تا یک میلیون و ۱۰۰ هزار تومان هزینه کنید. این رقم برای خودرو‌های ۲۰۰ میلیونی تا سه میلیون و ۶۰۰ هزار تومان در سال می‌رسد. فرقی نمی‌کند ماشینتان پراید باشد یا پژو، نهایتا قیمتی که در بیمه‌نامه می‌نویسید مبنای محاسبه حق بیمه و همچنین خسارت خواهد شد. بر خلاف بیمه شخص ثالث که نرخ یکسانی دارد، بیمه بدنه توسط شرکت‌های مختلف با قیمت‌های متفاوتی عرضه می‌شود. در این گزارش نرخ‌های حق بیمه شرکت‌ها را برای خودرو‌های ۵۰، ۱۰۰، ۱۵۰ و ۲۰۰ میلیونی مقایسه کرده‌ایم تا ببینیم هرکدام از شرکت‌ها چقدر برای بیمه بدنه خودرو پول می‌گیرند. باید توجه داشته باشید که صرف ارزان بودن بیمه بدنه نمی‌تواند ملاک مناسبی برای خرید باشید. در کنار قیمت باید به مواردی مثل در دسترس بودن شعبه بیمه، مدت زمان جبران خسارت‌ها و میزان رضایت دیگر مشتریان هم توجه کنید.

قیمت بیمه بدنه خودرو‌های ۵۰ میلیونی؛ ۶۲۰ هزار تا ۱.۱ میلیون

اگر خودروتان ۵۰ میلیون تومان ارزش دارد، حداقل هزینه لازم برای خرید بیمه بدنه حدود ۶۲۰ هزار تومان است. این رقم مخصوص بیمه بدنه‌ای است که خودرو شما را تحت تمام پوشش‌ها یعنی شکست شیشه، بلایای طبیعی، پاشیدن رنگ و مواد شیمیایی و اسیدی، ایاب و ذهاب، نوسانات قیمت بازار و سرقت درجا قطعات قرار می‌دهد. بیمه تعاون یکی ارزان‌ترین‌ها است و برای یک سال بیمه بدنه خودرو شما، ۶۱۸ هزار تومان حق بیمه دریافت می‌کند. بیمه دانا، سینا و کوثر با حق بیمه ۶۴۷ هزار تومانی در رتبه دوم تا چهارم قرار دارند. شرکت بیمه پارسیان حق بیمه بدنه با پوشش‌های اضافی برای یک خودرو ۵۰ میلیون تومانی را ۶۸۷ هزار تومان در نظر می‌گیرد. این رقم برای بیمه آسیا ۷۱۱ هزار تومان، بیمه ملت ۷۴۵ هزار تومنا و بیمه ما ۷۹۶ هزار تومان است. شرکت‌های بیمه البرز، ایران و رازی گران‌ترین بیمه بدنه را دارند. طوری که حق بیمه البرز حق بیمه ۸۸۰ هزار تومانی از مشتریان بیمه بدنه دریافت می‌کند. بیمه ایران نرخ را بالای یک میلیون برده و تا یک میلیون و ۵۲ هزار تومان حق بیمه می‌گیرد. گران‌ترین بیمه بدنه برای خودرو ۵۰ میلیونی به بیمه رازی تعلق دارد که نرخ حق بیمه را یک میلیون و ۷۷ هزار تومان محاسبه می‌کند. اگر به نظرتان این هزینه‌های خیلی بالاست، می‌توانید به بیمه بدنه با پوشش‌های اصلی اکتفا کنید و دور پوشش‌های اضافی را خط بکشید. در چنین حالتی حق بیمه بدنه به ۴۰۰ تا ۷۰۰ هزار تومان کاهش پیدا می‌کند. بیمه کوثر با حق بیمه ۳۹۸ هزار تومانی، عنوان ارزان‌ترین بیمه بدنه خودرو ۵۰ میلیونی بدون پوشش اضافه را به نام خود کرده است.



قیمت بیمه بدنه خودرو‌های ۱۰۰ میلیونی؛ یک تا ۱.۸ میلیون

اغلب خودرو‌های صفر یا مدل‌های جدید مثل پژو ۲۰۶، پژو ۴۰۵، تیبا و ساینا حدود ۱۰۰ میلیون تومان قیمت دارند. صاحبان چنین خودرو‌هایی اگر بخواهند سراغ خرید بیمه بدنه برای ماشینشان بروند، باید حدود یک میلیون تومان هزینه کنند. این رقم بدون در نظر گرفتن تخفیف‌ها و با احتساب همه پوشش‌های بیمه بدنه محاسبه می‌شود. بیمه سینا ارزان‌تر از بقیه حساب می‌کند و حق بیمه خود را ۹۸۴ هزار تومان در نظر می‌گیرد. پشت سر آن بیمه پارسیان ایستاده که حق بیمه یک میلیون و ۷۰ هزار تومانی برای خودرو‌های ۱۰۰ میلیونی دریافت می‌کند. رتبه سوم هم در اختیار بیمه کوثر با حق بیمه یک میلیون و ۱۵۰ هزار تومانی است. بیمه دانا و البرز هر کدام ۱۶۲ و ۱۶۷ هزار تومان از مشتریانشان برای حق بیمه بدنه دریافت می‌کنند. این هزینه برای بیمه تعاون یک میلیون و ۲۲۳ هزار تومان، بیمه ملت یک میلیون و ۳۰۲ هزار تومان و بیمه آسیا یک میلیون و ۴۲۲ هزار تومان است. سه شرکت بیمه ما، ایران و رازی نرخ‌های بالاتری نسبت به دیگر بیمه‌ها دارند. بیمه ما از مشتریانی که می‌خواهند برای ماشین ۱۰۰ میلیونی خود بیمه بدنه بگیرند، یک میلیون و ۵۸۸ هزار تومان پول می‌خواهد. نرخ حق بیمه بدنه ایران به یک میلیون و ۷۰۷ هزار تومان می‌رسد و گران‌ترین بیمه بدنه متعلق به بیمه رازی است. این شرکت برای بیمه بدنه خودرو ۱۰۰ میلیونی را یک میلیون و ۸۰۶ هزار تومان در نظر می‌گیرد. اگر این ارقام برایتان بالا به نظر می‌رسد، می‌توانید با کم کردن پوشش‌های بیمه، در هزینه‌هایتان صرفه‌جویی کنید. اگر از خیر پوشش‌های اضافی بیمه بدنه بگذرید، حق بیمه خودروتان به ۷۰۰ هزار تا یک میلیون و ۱۸۰ هزار تومان کاهش پیدا می‌کند.

قیمت بیمه بدنه خودرو‌های ۱۵۰ میلیونی؛ ۱.۵ تا ۲.۷ میلیون تومان

خودرو‌هایی که ارزش آن‌ها به ۱۵۰ میلیون رسیده، خرج‌های زیادی برای صاحبانشان دارند. اگر چنین ماشینی داشته باشید و بخواهید سراغ خرید بیمه بدنه بروید، باید حداقل یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان در سال کنار بگذارید. البته این رقم بدون در نظر گرفتن تخفیف‌ها است. مثلا اگر بیمه بدنه را از همان شرکتی که بیمه شخص ثالث گرفته‌اید بخرید، مشمول تخفیف خواهید شد. همچنین تمدید بیمه‌نامه هم هزینه کمتری نسبت به اولین خرید بیمه بدنه دارد. بیمه سینا، ارزان‌ترین حق بیمه بدنه را برای خودرو‌های ۱۵۰ میلیونی دریافت می‌کند. حق بیمه آن‌ها یک میلیون و ۴۶۹ هزار تومان است. دو شرکت بیمه کوثر و پارسیان، با حق بیمه یک میلیون و ۵۱۱ و ۵۱۹ هزار تومانی در رتبه‌های دوم و سوم قرار دارند. هزینه خرید بیمه بدنه خودرو ۱۵۰ میلیونی از بیمه دانا یک میلیون و ۷۳۹ هزار تومان، البرز یک میلیون و ۷۴۸ هزار تومان، تعاون یک میلیون و ۷۶۳ هزار تومان، ما یک میلیون و ۸۸۰ هزار تومان و ملت یک میلیون و ۹۲۸ هزار تومان است. بیمه‌های آسیا، ایران و رازی در صدر گران‌ترین بیمه بدنه قرار دارند. بیمه آسیا از مشتریانش برای بیمه بدنه خودرو ۱۵۰ میلیونی با در نظر گرفتن پوشش‌های اضافه، یک میلیون و ۹۸۱ هزار تومان حق بیمه می‌گیرد. بیمه ایران رقم دو میلیون و ۱۰۰ هزار تومانی را پیشنهاد داده و بیمه رازی به عنوان گرانترین بیمه بدنه، دو میلیون و ۶۹۲ هزار تومان حق بیمه سالانه دریافت خواهد کرد. برای کمتر کردن هزینه‌ها می‌توانید بیخیال پوشش‌های اضافه شده و به پوشش‌های اصلی اکتفا کنید. در چنین حالتی هزینه بیمه بدنه برای خودرو ۱۵۰ میلیونی شما به ۹۳۰ هزار تا یک میلیون و ۷۸۰ هزار تومان کاهش پیدا می‌کند، اما باید توجه داشته باشید که در این صورت بیمه بدنه شما چندان به کارتان نخواهد آمد.

قیمت بیمه بدنه خودرو‌های ۲۰۰ میلیونی؛ ۱.۸ تا ۳.۶ میلیون تومان

ارزان‌ترین خودرو‌های خارجی حدود ۲۰۰ میلیون تومان قیمت دارند. البته بین داخلی‌ها هم می‌توان به دنا پلاس اشاره کرد که حالا قیمت آن به همین حدود رسیده. دنا پلاس توربو هم تا ۲۵۰ میلیون تومان پیش‌روی کرده است. اگر بخواهید برای یک خودرو ۲۰۰ میلیونی بیمه بدنه بگیرید، باید حداقل یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان بودجه کنار بگذارید. ارزان‌ترین بیمه بدنه متعلق به بیمه کوثر است که چنین رقمی را به مشتریانش پیشنهاد می‌دهد. بیمه سینا در رتبه دوم قرار دارد و حق بیمه بدنه را یک میلیون و ۹۵۵ هزار تومان در نظر می‌گیرد. بیمه پارسیان با حق بیمه یک میلیون و ۹۶۸ هزار تومانی در مقام سوم ایستاده است. حق بیمه خودرو ۲۰۰ میلیونی با در نظر گرفتن پوشش‌های اضافی توسط بیمه دانا با قیمت دو میلیون و ۱۶۲ هزار تومان، البرز دو میلیون و ۳۲۹ هزار تومان، تعوان دو میلیون و ۳۴۰ هزار تومان، ما دو میلیون و ۵۰۶ هزار تومان و آسیا دو میلیون و ۵۳۱ هزار تومان فروخته می‌شود. به گزارش فرارو، سه بیمه ملت، ایران و رازی در این زمینه گران‌ترین بیمه بدنه را دارند. بیمه ملت از مشتریانی که بخواهند خودرو ۲۰۰ میلیونی خود را بیمه کنند، دو میلیون و ۵۵۵ هزار تومان حق بیمه دریافت می‌کند. این رقم برای بیمه ایران دو میلیون و ۵۹۴ هزار تومان است و بیمه رازی به عنوان گران‌ترین بیمه بدنه، سه میلیون و ۵۷۸ هزار تومان از مشتریانش پول می‌گیرد تا خودرو ۲۰۰ میلیونی‌شان را تحت پوشش قرار دهد. اگر پوشش‌های اضافی بیمه بدنه را حذف کنید و صرفا پوشش‌های اصلی را بخواهید، حق بیمه بدنه برایتان بین یک میلیون و ۱۰۰ تا دو میلیون و ۳۷۰ هزار تومان محاسبه خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد