اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

ثبت نام طرح جدید فروش ایران خودرو و سایپا تمدید شد

ثبت نام در طرح جدید فروش خودرو تمدید شد!

ثبت نام طرح جدید فروش ایران خودرو و سایپا تمدید شد


تمامی متقاضیان شرکت در طرح جدید فروش خودروها، تا ساعت ۲۴ چهارشنبه ۱۴ خردادماه (به مدت ۱۰ روز) فرصت دارند تا با مراجعه به سامانه‌های فروش خودروسازان، نسبت به ثبت‌نام اقدام نمایند. این تمدید بعد از آن آغاز شد که به دلیل میزان استقبال مشتریان از این طرح کلیه ظرفیت های خودروسازان تکمیل شد.

وزارت صنعت، معدن و تجارت در اطلاعیه شماره دو طرح ساماندهی بازار خودرو اعلام کرد: پیرو اطلاعیه شماره یک این وزارتخانه مبنی بر ضوابط ثبت‌نام و فروش خودروها در طرح ویژه ایام عید سعید فطر به استحضار می‌رساند، متقاضیان محترم جهت دریافت نام کاربری و رمز عبور برای انجام مراحل ثبت‌نام، به مدت ۱۰ روز فرصت خواهند داشت تا با مراجعه به سامانه‌های فروش خودروسازان ثبت‌نام خود را انجام دهند.

وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام می‌دارد: زمان دریافت نام کاربری و رمز عبور از روز یکشنبه (۴ خرداد) آغاز شده و تا پایان زمان ثبت نام یعنی روز چهارشنبه (۱۴ خرداد ۹۹) ادامه خواهد داشت. همچنین زمان ثبت‌نام خرید خودروهای ارایه شده در این طرح نیز از چهارشنبه ۷ خردادماه آغاز شده و تا تاریخ چهارشنبه ۱۴ خردادماه ادامه خواهد داشت.

بر این اساس، متقاضیان محترم می‌توانند در فواصل زمانی مختلف طی ۱۰ روز متوالی (از ۴ تا ۱۴ خردادماه)، برای انجام مراحل دریافت نام کاربری و رمز عبور، به سامانه‌های فروش طراحی‌شده از سوی خودروسازان مراجعه نمایند.

بدیهی است، تقدم و تاخر ثبت‌نام، تاثیری در قرعه‌کشی نهایی نخواهد داشت.

توصیه می‌شود متقاضیان محترم بدون نگرانی و عجله، در یکی از روزهای آتی تا ۱۰ روز آینده، ترجیحاً روزهای میانی، اقدام به دریافت نام کاربری و ثبت نام خرید اقدام نمایند.

بابک رحمانی معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو گفت: با برنامه ریزی انجام شده با تولید روزانه ۲ هزار دستگاه از محصولات ایران خودرو و عرضه به بازار، قیمت خودرو در بازار روند کاهشی داشته است .

وی افزود: این گروه صنعتی در راستای تامین نیاز واقعی مردم به خودرو و متعادل سازی قیمت ها از ابتدای خرداد ماه سال جاری تا روز پنجم این ماه ، ۱۵ هزارو ۷۳۸ دستگاه انواع خودرو را فاکتور کرده که در حال عرضه به بازار است .

رحمانی تاکید کرد: شتاب در آهنگ تولید خودرو با عزم مجموعه کارکنان این گروه صنعتی و همدلی زنجیره تامین نشان از ایجاد زمینه تحقق اهداف در سال جهش تولید است .

وی پیش بینی کرد: با ادامه روند فعلی، هدف تولید ۵۰۰ هزار دستگاه خودرو تاپان سال جاری تحقق یابد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد