اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

شاخص بورس در معاملات امروز چند واحد ریزش داشت؟

بازار سرمایه هفته جدید را با چراغ قرمز آغاز کرد و شاخص کل بورس اوراق بهادار تهران در پایان معاملات امروز با عقب نشینی 25 هزار و 823 واحد روبرو شد.

به گزارش سایت طلا ، بازار سرمایه امروز که به علت اختلال در هسته معاملاتی با ۹۰ دقیقه تاخیر شروع به کار کرد در معاملات آغاز هفته خود نیز شاهد ریزش شاخص کل شد.

بورس اوراق بهادار تهران که در روزهای قبل با رکوردشکنی همراه بود، امروز در پایان معاملات با 25 هزار و 823 واحد عقب نشینی به رقم 961 هزار و 263 واحد رسید.

همچنین شاخص کل با معیار هم وزن 3 هزار و 632 واحد افت کرده و به رقم 318 هزار و 392 واحد رسید.

ارزش معاملات در بورس اوراق بهادار تهران به 3 هزار و 605 تریلیون تومان رسید.

امروز معامله‌گران در بورس اوراق بهادار تهران بیش از 5.6 میلیارد سهام حق تقدم و اوراق مالی در قالب 887 هزار معامله و به ارزش 7 هزار و 29 میلیارد تومان داد و ستد کردند.

اگر ارزش معاملات فرابورس در روز جاری را هم که به 4 هزار و 409 میلیارد تومان رسید در نظر بگیریم، ارزش معاملات بیش ز 11 هزار و 400 میلیارد تومان در دو بازار بورس و فرابورس شده است.

امروز عمده نمادهای مهم بورسی مانند پتروشیمی خلیج فارس، فولاد مبارکه، ملی‌مس، گل گهر، مخابرات، چادرملو و گروه مپنا همگی در کاهش شاخص بورس اثرگذار بودند.

امروز نمادهای پر بینده شامل بانک ملت، بانک تجارت، فولاد مبارکه، پالایش نفت اصفهان، ملی مس، بانک صادرات، پالایش نفت اصفهان، مخابرات و گسترش سرمایه‌گذاری ایران خودرو بوده‌اند.

امروز شاخص بازار اول بورس با 3 درصد افت، شاخص آزاد شناور با 2.5 درصد کاهش، شاخص کل و شاخص قیمت هر کدام با 2.6 درصد کاهش، شاخص کل با معیار هم وزن با1.1 درصد کاهش، شاخص قیمت با معیار هم وزن 1.1 درصد، کاهش و شاخص بازار دوم با 1.9 درصد کاهش همراه شد.

شاخص کل فرابورس نیز با ۹۰ واحد کاهش رقم ۱۱ هزار و ۲۲ واحد را ثبت کرد. معامله‌گران این بازار ۶۹۷ هزار معامله انجام دادند که ۴۴ هزار و ۹۹ میلیارد ریال ارزش داشت. پتروشیمی مارون، سرمایه‌گذاری صباتأمین و توکاریل نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر مثبت و در مقابل پتروشیمی تندگویان، سهامی ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی زاگرس و پالایش نفت شیراز نسبت به سایر نمادها بیشترین تأثیر منفی را روی فرابورس گذاشتند.

نمادهای پربیننده فرابورس از سهامی ذوب‌آهن اصفهان، پتروشیمی تندگویان، توسعه مولد نیروگاهی جهرم، تولید نیروی برق دماوند، بانک دی، سیمان لار سبزوار و زرین معدن آسیا تشکیل شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد