اونس طلا2209.02
مظنه14,186,000
18 گرم3,274,800
ارزش سکه31,961,058
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

همه چیز درباره آیفون 12 | عکس و قیمت

با تاریخ معرفی این گوشی جذاب شروع میکنیم. متاسفانه اپل هنوز تاریخ دقیقی را برای معرفی این گوشی مشخص نکرده است اما تقریبا می شود اطمینان داشت که در شهریور ماه امسال رونمایی خواهند شد.


محصول جدید اپل

همه چیز درباره آیفون 12


با تاریخ معرفی این گوشی جذاب شروع میکنیم. متاسفانه اپل هنوز تاریخ دقیقی را برای معرفی این گوشی مشخص نکرده است اما تقریبا می شود اطمینان داشت که در شهریور ماه امسال رونمایی خواهند شد.

بعد از اینکه زمان معرفی این گوشی جدید را گفتیم به نظر باید درباره قیمت آن هم بیشتر بدانیم. احتمالا شرکت اپل با همین روند قیمت گذاری فعلی خود یعنی به همانگونه که برای ایفون 11 قیمت گزاری کرده است برای آیفون بعدی خود نیز قیمت گزاری کند. یعنی با قیمت پایه 649 دلار برای آیفون 12 معمولی با 128 گیگ حافظه داخلی و حداکثر 1399 دلار برای آیفون 12 پرو مکس با 512 گیگ حافظه داخلی.

درباره صفحه نمایش این آیفون جدید میتوان گفت که این بار به احتمال زیاد تمام گوشی های آیفون دارای صفحه نمایش OLED خواهند بود. اما خب متاسفانه هنوز اطلاعات زیادی درباره وضوح تصویر هر کدام از این چهار گوشی در پیش روی اپل نداریم.

تغییر هیجان انگیز دیگری که باز هم به احتمال زیاد قرار است شاهد باشیم مجهز شدن هر چهار آیفون پیش رو به تکنولوژی 5G است که سرعت باورنکردنی اینترنت را به ارمغان می آورد.

و اما بالاخره زمان صحبت درباره دوربین آیفون های جدید رسیده است. شایعات و منابع ما میگویند که دوربین پشتی این گوشی به احتمال زیاد چهار تایی خواهد بود هرچند اخباری هم درباره دو و سه لنز داشتن آن ها هم وجود دارد. بهرحال میتوان انتظار یک دوربین پیشرفته و ارتقا یافته را در آیفون های جدید انتظار داشت که شما را به خوبی سورپرایز خواهد کرد.

همه چیز درباره آیفون 12

آیفون های جدید را قرار است با ios 14 ببینیم و این خبر بسیار جذابی برای دوست داران اپل و گوشی های ایفون خواهد بود. احتمالا ios 14 با یک اپلیکیشن جدید تناسب اندام معرفی شود که با ان میتوان هم زمان به هر سه دستگاه آیفون، اپل واچ و اپل تی وی متصل شد و فیلم های مربط به تناسب اندام را برای گوشی خود تماشا کرد.

برنامه دیگری که شایعاتی درباره ان وجود دارد برنامه imessage است که از قابلیت های میتوان حذف پیام های خود بعد از ارسال اشاره کرد.

تا اینجا مهم ترین چیزهایی که درباره گوشی های جدید شرکت اپل میدانیم این ها هستند که البته چندان کم هم نیستند اما بهرحال همه ما می دانیم که زمان معرفی این گوشی های جدید قرار است بسیار هیجان زده باشیم و به صورت دقیق تری آن را برای شما تحلیل و بررسی کنیم.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد