اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

پیش‌بینی هفتگی قیمت طلا

معاملات طلا در روز جمعه با نوسانات صعودی و نزولی متعددی همراه بود اما نهایتا در نقطه سبز ایستاد و نشان داد این فلز همچنان مشتریان زیادی را در صف خرید خود دارد.

به گزارش سایت طلا به نقل از اف‌ایکس امپایر، نویسنده این مطلب خاطرنشان کرد: من معتقدم پس از این نوسانات، در نهایت بازار به سمت سطح ۱۷۵۰ دلار و پس از آن ۱۷۶۰ دلاری شدن می رود. این بازار همان جایی است که از سیاست های پولی بانک های مرکزی سراسر جهان سود می برد؛ بانک هایی که هر کاری برای تضعیف سیاست های پولی انجام می دهند.

صعود بهای طلا به رقمی بالاتر از ۱۸۰۰ دلار نیز محتمل است اما برای رسیدن به این نقطه مسیر دشواری پیش روست. این صحبت در حالی است که طلا به سختی به سطح ۱۷۰۰ دلار نیز رسید و البته همچنان در این مسیر حرکت می کند. این فلز اکنون در تلاش برای یافتن فرصتی است که روند صعودی خود را در بلندمدت تثبیت نماید.

واقعیت این است که حتی اگر طلا به رقمی پایین تر از انچه اکنون دارد، تنزل یابد باز هم ما بدنبال خرید این فلز زرد هستیم چرا که اگر به شرایط عمومی در کشورها دقت کنیم خواهیم دید موارد زیادی وجود دارد که به نفع طلا پیش می رود. تنها استثناء در این مساله، دلار آمریکاست.

با اشاره به این نکته، این احتمال وجود دارد که هم طلا هم دلار همزمان شاهد رشد قیمت باشند بنابراین این آمادگی ذهنی را داشته باشید. با نگاهی به نمودارها می توان با دقت پیش بینی کرد که قرار است در درازمدت بهای طلا به ۲ هزار دلار در هر اونس برسد. ابیته این احتمال نیز وجود دارد که در این مقطع زمانی شاهد رفتارهای نامناسب زیادی باشیم اما در مقابل، خریدهای زیاد و فرصت های متعدد خرید را نیز می بینیم.

جریان قیمتی طلا با همین روند، تا انتهای هفته نیز صعودی خواهد بود. گرچه ممکن است همچون روز گذشته(جمعه) برخی نوسانات نزولی باشد، اما در نهایت جاده در مسیر رو به بالا قرار می گیرد. سیاست های بانک های مرکزی در راستای چاپ بی حد و حصر اسکناس می تواند امید برای تداوم روند صعودی طلا را بیشتر کند.

سایت طلا خبرهای پیشبینی را به درخواست کاربران قرار داده و خود هیچ گونه اعتقادی به پیشبینی قیمت ها ندارد.
خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد