اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

برگشت شرایط عادی به سازمان‌ها/ همه کارکنان بیایند

با آخرین تصمیم ستاد ملی مقابله با کرونا نحوه حضور کارکنان در سازمان ها به حالت عادی برگشته فقط با یک ساعت کاهش.

به گزارش سایت طلا ، بعد از از سرگیری فعالیت در بخش های مختلف، سرانجام دورکاری کارکنان نیز لغو و دستور حضور کامل آنها در محل کار صادر شد.

طبق مصوبه دولت در سال ۱۳۸۹ مجوزی برای دورکاری کارکنان صادر شد که طبق آن دستگاه ها و سازمان ها این امکان را داشته باشند تا برای ارئه خدمات الکترونیکی زا به صورت دورکاری کارکنان انجام دهند. بر این اساس با شیوع ویروس کرونا و الزام کاهش تردد و تجمع، ستاد مقابله با کرونا تصمیم به کاهش حضور کارکنان به همراه سایر اقشار گرفت.

این در حالی است که از اسفندماه ساعت کاری به ۸ تا ۱۳ تغییر کرد و در ادامه در ایام نوروز حضور محدودتر شد؛ به طوری که از پنج تا ۲۰ فروردین کارکنان به صورت یک سوم در محل کار حاضر و مابقی دورکار بودند و از ۲۳ فروردین تا کنون نیز دو سوم حضور و یک سوم دیگر دورکار شدند.

اما اعلام اخیر رئیس جمهور حاکی از لغو بخشنامه دورکاری کارکنان است و تاکید دارد که باید از دهم خرداد ماه تمامی کارکنان به روال گذشته و با رعایت مقرراتی به محل کار بیاین و فقط در ساعت حضور آنها یک ساعت کمتر است.

البته ساعت کاری کارکنان در مدت اخیر یک ساعت کمتر و به ۷ تا ۱۴ بود که از ۱۰ خرداد به ۷:۳۰ تا ۱۴:۳۰ تغییر می کند.

کاهش حضور کارکنان که به دلیل ویروس کرونا انجام شد اکنون در حالی برای تمامی کارکنان کشور به صورت یکسان لغو می شود که ستاد ملی مقابله با کرونا تنها برای برخی از شهرها و مناطق وضعیت سفید اعلام کرده و مابقی زرد و قرمز هستند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد