اونس طلا2210.64
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بازداشت گنده لات مسلح اینستاگرامی در چالوس

در رصد‌های فضای مجازی مشخص شد، در هفته گذشته فردی ساکن تهران با انتشار ویدئویی در فضای مجازی اینستاگرام در صدد کری خوانی با جمعی از سکنه شهر ورامین با سلاح شکاری و قدرت نمایی و ایجاد ناهنجاری در فضای مجازی بود که بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.

شرور مسلح که در فضای مجازی با کری خوانی با تفنگ شکاری قدرت نمایی کرده بود در چالوس دستگیر شد.
سرهنگ سعید راستی، رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی پایتخت گفت: در رصد‌های فضای مجازی مشخص شد، در هفته گذشته فردی ساکن تهران با انتشار ویدئویی در فضای مجازی اینستاگرام در صدد کری خوانی با جمعی از سکنه شهر ورامین با سلاح شکاری و قدرت نمایی و ایجاد ناهنجاری در فضای مجازی بود که بررسی موضوع در اختیار تیمی از ماموران مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی قرار گرفت.
وی بیان کرد: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، انتشار این ویدئوبازتاب گسترده‌ای در فضای مجازی داشته به نحوی که تشویش اذهان عمومی را فراهم آورده است. این مقام انتظامی با اشاره به این که در تحقیقات پلیسی مشخص شد که متهم سابقه دار بوده و تا کنون پنج فقره سابقه کیفری با عناوین مجرمانه سرقت و شرارت دارد، گفت: در بررسی‌های تکمیلی مشخص شد که متهم پس از انتشار ویدئو مخفیگاهش را تغییر داده است.


دستگیری شرور سابقه دار در چالوس
سرهنگ راستی تصریح کرد: در ادامه تحقیقات پلیسی مخفیگاه وی در یک باغ رستوران در حوالی جاده چالوس شناسایی و نتیجه تحقیقات انجام شده به مرجع قضایی منعکس شد. رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی افزود: با دستگیری متهم در مخفیگاه وی تعدادی سلاح سرد و گرم کشف شد و وی در همان تحقیقات اولیه به جرم ارتکابی اعتراف کرد.

این مقام انتظامی گفت: متهم پس از انتقال به پلیس امنیت انگیزه خود را انتقام جویی از جمعی از افراد شهر ورامین در فضای مجازی اعلام کرد. به گفته رئیس مرکز عملیات پلیس امنیت عمومی تهران بزرگ متهم با دستور قضایی برای کشف زوایای پنهان پرونده در اختیار پلیس امنیت عمومی پایتخت قرار دارد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد