اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تأثیرات جسمی غم بر بدن چیست؟

گرچه غم و اندوه شدید گاهی اوقات می تواند مانند پایان جهان باشد ، اما گاهی اوقات به آن احتیاج داریم. در حقیقت ، گریه در واقع می تواند به رفع تنش کمک کند.

به گزارش سایت طلا، آیا تا به حال وجود داشته است که بی احساس و غمگین شوید؟ آیا تاکنون احساس کرده اید که درد از بین رفته است؟

بعضی اوقات ، احساس می شود غم و اندوه شما را به هیچ وجه قوی نمی کند. در حقیقت ، به نظر می رسد که غم از شما دور می شود.

مسلم است که احساسات می توانند فشار زیادی بر سلامتی شما وارد کنند ، همانطور که توسط این مطالعه انجام شده توسط دانشگاه مرکزی "لاس ویلاها" در کوبا تأیید شده است ، که اظهار داشت عدم تعادل عاطفی می تواند فشار خون را افزایش دهد.

امروز می خواهیم توضیح دهیم که تأثیرات جسمی غم چیست. ما همچنین به شما روشهای مختلفی برای مبارزه با آن را به شما نشان خواهیم داد تا بتوانید به زندگی خود ادامه دهید.

تأثیر غم و اندوه بر بدن

هنگامی که احساس کمبود می کنید ، مدارهای موجود در مغز برای درد جسمی و عاطفی با هم همپوشانی دارند.

این فقط در مناطقی از مغز شما رخ نمی دهد که مربوط به بخش جسمی درد است بلکه مربوط به مناطقی که مربوط به درک جسمی شما هستند.

این امر تأثیر منفی بر بدن شما ، به ویژه در سیستم ایمنی بدن شما می گذارد. این امر به طور بالقوه می تواند خطر ابتلا به بیماری ، به ویژه بیماریهای التهابی را افزایش دهد ، همانطور که توسط این مطالعه توسط دانشگاه پلی تکنیک والنسیا نشان داده شده است.

این بر درک شما از دما تأثیر می گذارد.

همچنین اعتقاد بر این است که غم و اندوه می تواند حساسیت شما را نسبت به سرما افزایش دهد ، حتی در حالی که افراد اطراف شما احساس گرمی می کنند.

با این حال ، هیچ مطالعه علمی برای تأیید این ادعا وجود .ندارد!

غم روی اشتهای شما تأثیر می گذارد

غم و اندوه نیز می تواند بر اشتهای شما تأثیر بگذارد ، و خطر ابتلا به تغییرات خطرناک وزن را افزایش می دهد.

نتیجه مستقیم این است که می تواند منجر به بروز مشکلاتی در فشار خون شما شود ، مانند سرخوشی ناشی از عدم خوردن غذا ، همانطور که این مطالعه منتشر شده توسط مجله پزشکی شیلی نشان م یدهد افزایش سطح کلسترول به دلیل مصرف آن تأیید شده است. همانطور که در این مطالعه توسط دانشگاه پادشاه سعودی انجام شده است ، آشامیدنی ها مهم است. علاوه بر این ، این بیماری همچنین می تواند در طولانی مدت باعث ایجاد مشکلات قلبی شود ، همانطور که بعدا در این مقاله خواهیم گفت.

غم استرس را افزایش می دهد

غم و اندوه همچنین بر هورمون معروف به کورتیزول تأثیر می گذارد. این مهم برای کنترل قند خون و فشار خون و همچنین کیفیت خواب شما مهم است.

همه این بدان معنی است که غم و اندوه یکی از مضرترین احساسات برای سلامتی شما است. این بیماری حتی با بیماری های قلبی مرتبط بوده است ، همانطور که در این مطالعه توسط دانشگاه کالداس در کلمبیا نشان داده شده است.

هم استرس و هم افسردگی می توانند احتمال ابتلا به یک بیماری جدی را افزایش دهند. اگر استرس دارید یا بسیار ناراحت هستید ، ممکن است متوجه شوید که به نظر نمی رسد که تاثیری داشته باشد.

براساس این تحقیق که توسط مجله روانپزشکی شیلی منتشر شده است ، سیستم دفاعی .شما کاهش یافته و احتمال ابتلا به بیماری بطور چشمگیری افزایش می یابد.

مغز شما به انرژی بیشتری احتیاج دارد

فکر نکنید که هنگام ناراحت شدن مغز شما فعال تر است. طبق اعلام موسسه ملی بهداشت روانی ایالات متحده ، احساس خستگی یکی از عوارض جانبی افسردگی است.

این امر می تواند به این دلیل باشد که شما نیاز به جستجوی راه حل برای هر آنچه را که احساس می کنید یا هر مشکلی که با آن روبرو هستید دارید. هیچ مطالعه ای برای تأیید این ایده که مغز شما وقتی احساس غم و اندوه می کنید سخت تر عمل می کند ، وجود .ندارد!

اندوه سطح سروتونین را کاهش می دهد

وقتی احساس ناراحتی می کنید ، سطح سروتونین افت می کند. در میان مدت و بلند مدت ، این کاهش می تواند سلامت شما را تحت تأثیر قرار دهد. مطابق این مطالعه منتشر شده توسط مجله شیلی، داروهای ضد افسردگی برای محدود کردن اثرات کاهش سطح سروتونین طراحی شده است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد