اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

روش‌های فروش طلا و جواهرات با سود بیشتر

اگر به پول نقد نیاز دارید و برای تامین آن، قصد فروش جواهرات خود را دارید، ابتدا به این نکات توجه کنید تا بتوانید سود بیشتری را در این فروش خود بدست آورید.

به گزارش سایت طلا به نقل از وب سایت بیزینس وایر، آمریکایی هایی که امیدوارند با فروش طلا، جواهرات و الماس های خود در این روزها پول بیشتری کسب کنند. راهی خیابان ها و فروشگاه ها شده اند. وقتی قصد خرید وسیله ای دارید، به اینکه بهترین مکان خرید کجاست، فکر می کنید.برای خرید خانه یا هر چیز دیگر نیز همینطور عمل می کنید.

حال در زمینه فروش جواهرات، مدیرعامل یکی از بزرگ ترین شرکت های ملی خریدار جواهرات و ریاست یکی از صرافی های بزرگ طلا و نقره، دیدگاه های خود را درباره این تجارت پررونق بیان کرده است. وی می گوید: صنعت ما در گذشته بیشتر به کسانی اهمیت می داد که به پول نقد زیادی نیاز داشتند. اگر مردم قصد فروش جواهرات خود را داشتند، غالبا خجالت زده بودند.

وی ادامه داد: اما اکنون همه چیز تغییر کرده است. در شرایطی که قیمت طلا به بالاترین رقمی که تاکنون داشته، رسیده مردم این زمان را فرصتی عالی برای تبدیل جواهرات غیرضروری خود به پول نقد می دانند؛ جواهراتی که طی سالها جمع آوری کرده اند. این کار یک روش ساده و اسان برای مقابله با مشکلاتی است که در نتیجه شیوع کووید ۱۹ بوجود آمده است. با وجود همه این هیجانات،‌هنوز بسیاری مردد و بدبین هستند.

شکایت از مشاغلی که مشتریان را فریب می دهند شایع است؛ اینکه این فروشندگان بخش اندکی از پولی را می پردازند که ارزش واقعی آن کالا بوده است. واقعیت این است که همه خریداران طلا یکسان نیستند. مشتریان جواهرات ما غالبا مبلغی بسیار کمتر از ارزش واقعی کالای ما، به ما گفته و پرداخت می کنند. اختلاف قیمتی که وجود دارد، گاها بسیار فاحش است.

بنابراین اینکه چگونه طلا و جواهرات خود را بفروشیم مهم است. در این زمینه بهتر است به چهار نکته توجه کنید:

۱ـ مکانی که طلا را می فروشید: همان منطقی را که برای انتخاب مکان خرید کالای منزل یا سایر وسائل موردنیاز خود استفاده می کنید، برای انتخاب مکان فروش جواهرات خود نیز استفاده کنید. اشای قیمتی خود را به یک خریدار جواهرات قوی، متخصص و معتبر بفروشید.

۲ـ تنها به یک خریدار و یک فروشگاه بسنده نکنید: همیشه به چندین مغازه و فروشگاه سر بزنید. حتما شما هم شگفت زده می شوید که پیشنهادات قیمتی هر کدام چقدر با یکدیگر تفاوت دارد.

۳ـ مبلغ کلی را مقایسه کنید: از خریدار نپرسید در ازای هر گرم چقدر می پردازد بلکه فقط مبلغی را بپرسید که برای کل جواهرات شما پرداخت می کنند.

۴ـ الماس های خود را به خریداران الماس‌های باکیفیت بفروشید. بسیاری از طلافروشان در خرید طلا و جواهرات الماس‌دار و نگین‌دار شما، مبلغ مشخصی برای الماس های موجود در جواهرات شما پرداخت نمی کنند. آنها غالبا علاقمندند که طلای شما را ذوب کنند.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد