اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

انتخاب موکت بر اساس سن و سال!

با تغییر دکوراسیون منزل می توانید حس و حال خانه را عوض کنید.

با تغییر دکوراسیون منزل می توانید حس و حال خانه را عوض کنید. این به نظر ساده است ولی وقتی چندین نفر با سن و سال مختلف در یک خانه زندگی می کنند، این تغییر چندان هم ساده نیست. گاهی برای خرید موکتدر یک خانواده 5 نفره نیز کلی بحث و حرف و حدیث پیش می آید. خانم خانه طرح موکت مدل جدید را نمی پسندد و آقای خانه هم در تصمیم گیری تردید دارد. یک ترفند ساده ولی کمی عجیب اینست که موکت را بر اساس سن و سال افراد انتخاب کنید به این ترتیب همه افراد خانواده نسبت به کفپوش های جدید احساس بهتری دارند.

انتخاب موکت بر اساس سن و سال و تاریخ تولد

روحیات افراد در سنین مختلف یکسان نیست. شاید حتی رنگ مورد علاقه افراد هم در طول زمان تغییر کند. دکوراتیوها از روی همین ویژگی ترفندهای هوشمندانه ای را به کار می گیرند تا بهترین طراحی های داخلی را انجام دهند. می گویند سن شناسنامه ای یک عدد است ولی پیشنهاد ما دکوراسیون مبتنی بر تاریخ تولد است. بگو متولد چه سالی هستی تا بهترین موکت های ایرانی را پیشنهاد دارم.

انتخاب موکت برای اتاق نوزادان چند ماهه

دکوراسیون اتاق نوزاد معمولا طبق سلیقه پدر و مادرها انجام می شود. کودک تازه به دنیا آمده تا زیر یکسال را می توان در این گروه قرار داد. پس احتمالا نی نی کوچولوی ما متولد نیمه دوم 98 تا همین یکی دو ماه 99 است. به عنوان یک قانون نانوشته دکوراسیون اتاق نوزادان دختر صورتی و نوزادان پسر، آبی انتخاب می شود. این اصل در رنگ موکت اتاق نوزاد هم پابرجاست. موکت ظریف مصور برای تولیدات خود رنگبندی کاملی ارائه داده است احتمالا خیلی زود طرح مورد نظرتان را انتخاب می کنید. اشتیاق والدین جوان در چیدمان اتاق نوزاد از بهترین حس های دنیاست.

خرید موکت برای اتاق کودکان دهه 90

متولدین دهه 90 با فرشته های دهه قبل تفاوت دارند. این کوچولوهای وروجک به معنای واقعی غیر قابل پیش بینی هستند. اگر فرزند کوچکی در خانه دارید اصلا سعی نکنید سلیقه خودتان را در دکور اتاق خواب کودک تحمیل کنید. انتخاب موکت بر اساس سن و سال کودکان ده نودی نیاز به هوشیاری والدین دارد. با یک جستجوی ساده در اینترنت می توانید لیست ده ها طرح و رنگ موکت را ببینید. از فروشگاهی خرید کنید که محصولات با کیفیت تری را ارائه می دهد. رنگ های شاد و پر انرژی در تخلیه هیجان کودکان دهه 90 معجزه می کند. کودکان مدام در حال دویدن هستند برای جلوگیری از آسیب بهتر است انواع موکت پرز بلند را انتخاب کنید. به این ترتیب نگران افتادن فرزندتان هم نخواهید بود.

دکوراسیون اتاق نوجوانان دهه 80

انتخاب موکت بر اساس سن و سال یک دختر دهه هشتادی با پسر دهه هشتادی اندکی متفاوت است. اصولا سن شناسنامه ای در این مورد خیلی عجیب رفتار می کند. اگر فرزندتان تا دیروز شلوغ، پر انرژی، پر حرف یا غیر قابل کنترل بود یک دفعه تبدیل گوشه گیر و منزوی می شود. گاهی هم بر عکس خیلی از نوجوانان بسیار پر شورتر و غیر قابل پیش بینی می شوند. با توجه به روحیه نوجوانان موکت تایل بهترین پیشنهاد است. از دو یا سه رنگ متضاد برای طراحی کف اتاق استفاده کنید و از فرزندتان برای ترکیب و تنظیم رنگبندی موکت کمک بگیرید. جالبی این موکت ها اینست که امکان تغییر در چیدمان و عوض کردن طرح موکت در آینده وجود دارد.

انتخاب موکت برای متولدین دهه 60 و 70

دکوراسیون جوان پسند طرح های انتزاعی و مدل جدید است. این طراحی را در همه جزئیات رعایت کنید. نادیده گرفتن کف اتاق یک اشتباه بزرگ است. کف و سقف دو سطح بزرگ در طراحی بعد از دیوارها هستند پس روی انتخاب موکت وسواس بیشتری نشان دهید. اگر کف اتاق از پارکت یا لیمنت است یک قطعه موکت تافتینگ با رنگ دلخواه ایده مناسبی برای اتاق جوانان است. موکت هایی با الیاف متوسط از نظر نظافت و تمیز کردن هم ایده آل هستند.

خرید موکت برای متولدین دهه 40 و 50

افراد این گروه در میانه سالی قرار دارند. بسیاری از پدر و مادرها در این سن و سال هستند. ملاحظات زیادی مورد توجه خانم ها و آقایان میانه سال است. شاید بحث اقتصادی بیش از دیگر موارد ملاک انتخاب کفپوش منزل در این سالها باشد. به هر حال قیمت ها هر روز بیشتر می شود و انتخاب های کمتری وجود دارد. صرف نظر از سلیقه می توانید خریدهای مقرون به صرفه تری داشته باشید. هزینه خرید موکت یکبار است ولی موکت های با کیفیت سال های زیادی دوام دارند. از نمایندگی های اصلی خرید کنید تا قیمت کمتری بپردازید.

نصب موکت برای اتاق پدر بزرگ، مادر بزرگ ها

اگر شانس این را دارید که از سالمندان نگهداری کنید باید همه لوازم رفاهی را تا حد امکان تدارک ببینید. پدر بزرگ ها و مادر بزرگ های دوست داشتنی در راه رفتن و حفظ تعادل مشکل دارند. بسیاری از این عزیزان به انواع بیماری های مفصلی و استخوانی نیز مبتلا هستند که راه رفتن را مشکل تر کرده است. بزرگترین خطر در این افراد سقوط و افتادن ناگهانی است.

برای اینکه سالمندان آسیب نبیند کف منزل را کامل موکت کنید. موکت رول در اندازه های متفاوت تولید شده و ماسب فضاهای بزرگتر است. موکت نرم و انعطاف پذیر است و از سر خوردن و افتادن جلوگیری می کند. اگر فضای خانه کوچک است کف ساختمان را موکت کنید تا هم بزرگتر دیده شود و هم محیط برای رفت و آمد این عزیزان امن باشد. حداقل می توانید اتاق خواب سالمندان را کامل با موکت بپوشانید.

نتیجه گیری:

به نظر می رسد سن و سال یک عدد باشد. انتخاب موکت بیشتر سلیقه ای است. به هر حال این خریدار است که تصمیم می گیرد چه برندی را با چه کیفیتی خریداری کنید. سن افراد می تواند محدودیت هایی را ایجاد کند روی همین اصل لازم است تا قبل از خرید نگاهی به تاریخ تولد که نه ولی حداقل وضع جسمانی فرد داشته باشید. انتخاب موکت بر اساس سن و سال را در نظر بگیرید و در نهایت با توجه به این موارد خرید بهتری خواهید داشت:

کیفیت مواد اولیه موکت مهم تر از طرح و رنگ آن است

موکت پذیرایی را هماهنگ با دکوراسیون داخلی انتخاب کنید

سن و سال افراد را برای انتخاب موکت اتاق خواب در نظر بگیرید

با توجه به بودجه تان تصمیم بگیرید ولی کیفیت را فدای ارزانی نکنید

از فروشگاه های معتبر و نمایندگی ها موکت ارزان خریداری کنید. شرکت گامان تزیین جاوید دارای مشاورانی با سابقه بیش از ۲۰ سال در زمینه موکت است. می‌توانید برای دریافت مشاوره رایگان به سایت این شرکت سر بزنید.

خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد