اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

آخرین وضعیت بازارهای اروپا

توجه سرمایه گذاران به پیشرفت تولید واکسن کروناویروس و داده های اقتصادی موجب شده بازارهای اروپا منفی شوند.

به گزارش سایت طلا به نقل از سی ان بی سی، روند صعودی ۰.۴ درصدی رشد اقتصادی در اروپا در گذر از خط ثابت، معکوس شده است. سهام ساخت و ساز مسکن در این بازار افت ۱.۴درصدی را تجربه کرد و در مقابل، بخش گردشگری رشد ۰.۶ درصدی داشت.

روز گذشته(دوشنبه) سهام اروپا به شدت قفل شد. دلیل آن نیز احتمالا اعتماد مجددی بود که سرمایه گذاران در پی لغو برخی محدودیت های جهانی، بدست آوردند. افزایش امیدها برای برای تولید بالقوه واکسن کرونا نیز موجب رشد چشمگیر بازارهای جهانی شد.

آزمایش مثبت واکسن تولید شده برای کووید ۱۹ موجب شروع مثبت بازارهای آسیا در روز سه شنبه نیز شد. شرکت سازنده این واکسن اعلام کرده که هر ۴۵ فرد شرکت کننده در آزمایش این واکسن، پادتن کروناویروس را در بدن خود ساخته اند.

در خبرهای دیگر، رئیس جمهور چین، شی جین پینگ نیز روز دوشنبه اعلام کرد كه كشور وی طی دو سال، دو میلیارد دلار كمك به سایر کشورها خواهد كرد تا به آنها در مبارزه با تاثیر همه گیری كروناویروس موفق شوند. این در حالی است که دونالد ترامپ رییس جمهور آمریکا امروز در پیامی توئیتری تهدید کرد که بودجه ای که ایالات متحده به سازمان بهداشت جهانی اختصاص می دهد را قطع خواهد کرد.

در اطلاعات منتشر شده روز سه شنبه، اتحادیه تولیدکنندگان اتومبیل اتحادیه اروپا اعلام کردند که ثبت نام برای خرید خودروی جدید در کشورهای عضو این اتحادیه د ر ماه آوریل کاهش ۷۶ درصدی داشته است. بررسی های دقیق تر در خصوص تمایل مردم به خریدهای بزرگ که توسط شرکت های معتبر اروپایی صورت گرفته حاکی از سردی و رکود حاکم در این بازارهاست.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد