اونس طلا2232.37
مظنه14,366,000
18 گرم3,316,400
ارزش سکه32,366,598
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

5 محصول جدید ایران خودرو

شرکت ایران خودرو دیزل در نظر دارد تا در سال جهش تولید علاوه بر شکست رکورد تولید سال های گذشته، با بهینه سازی و عرضه ۵ محصول جدید دراین سال ، گامی مهم در جهت جلب رضایت و تحقق خواسته های مشتریان خود بردارد.

5 محصول جدید ایران خودرو دیزل (اسامی)


شرکت ایران خودرو دیزل در نظر دارد تا در سال جهش تولید علاوه بر شکست رکورد تولید سال های گذشته، با بهینه سازی و عرضه ۵ محصول جدید دراین سال ، گامی مهم در جهت جلب رضایت و تحقق خواسته های مشتریان خود بردارد.
به گزارش خودروتک به نقل از ایکوپرس ، شرکت ایران خودرو دیزل از شرکت های زیر مجموعه گروه صنعتی ایران خودرو به شمار می رود.

این شرکت بزرگترین تولید کننده خودروهای کار در خاورمیانه محسوب می شود که با نیم قرن تجربه در حوزه تولیدو ساخت انواع خودروهای سنگین و نیمه سنگین فعالیت می کند.

ظرفیت های تولید شرکت ایران خودرو دیزل:


این شرکت در دسته محصولات باری، قابلیت تولید ۱۲ هزار دستگاه انواع کامیونت، کامیون و کشنده CKD و پیکاپ، در دسته محصولات مسافری ظرفیت تولید ۳ هزار انواع ون، مینی بوس و اتوبوس و هم چنین دارای ظرفیت تولید ۲۵ هزار دستگاه وانت آریسان است.

ایران خودرو دیزل تنها شرکت دارای زنجیره تامین قوای محرکه در کشور به شمار می رود که شرکت هایی نظیر چرخشگر (در حوزه تولید گیربکس)، گواه (در حوزه ارایه خدمات پس از فروش)، تولید محور خودرو (در حوزه تولید محورهای خودرو)، تولید قطعات خاور (در حوزه تولید قطعات) و شرکت ایدم (در حوزه تولید موتور)، از زیر مجموعه های آن به شمار می روند.

برنامه های ایران خودرو دیزل در سال ۹۹:


ایران خودرو دیزل در سال جهش تولید به منظور ارتقای کیفی محصولات خود افزایش شمارگان تولید ، بهینه سازی محصولات و عرضه محصول جدید؛ ارتقای کیفی تمامی محصولات، نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و باری و هم چنین افزایش تولیدوانت آریسان، در دسته اهداف و برنامه های این شرکت برای سال جاری است.

بهینه سازی و محصولات جدید:


ایران خودرو دیزل در سال ۹۹ تولید محصولات جدید را در دستور کار قرار داده است تا از این طریق بتواند علاوه بر توسعه این شرکت و جلب رضایت مشتریان، سهم به سزایی را در حوزه ترانزیت کشور و حمل و نقل عمومی به خود اختصاص دهد. این محصولات شامل اتوبوس ۱۲ متری بنز C۱۲۳۰ ، کشنده واگن هود با اتاق خواب، مینی بوس ۷ متری، مینی بوس آرین (New face) و خودروی ون هستند. طبق پیش بینی های صورت گرفته، قرار است تمامی این محصولات در خرداد ماه سال جاری به تولید انبوه رسیده و در دسترس مشتریان قرار گیرند.

این شرکت هم چنین در نظر دارد تا وضعیت ستاره کیفی محصولات خود از منظر ISQI را افزایش داده و در سال جاری محصولات خود را به رده کیفی بالاتری ارتقا دهد.

برنامه های در دست اقدام جهت تحقق برنامه تولید:


ایران خودرو دیزل در سال جاری افزایش تولید ۴۰۰ درصدی نسبت به سال گذشته را در برنامه دارد این شرکت قرار است در سال جاری ۱۱هزارو ۲۰۰ دستگاه خودرو تجاری وکار تولید کند این در حالی تولید ایران خودرو دیزل در سال گذشته دو هزارو دوهزارو ۲۳۶ دستگاه بود.

بخشی از برنامه های شرکت ایران خودرو دیزل در راستای تحقق برنامه تولید، مربوط به کاهش هزینه های مالی به میزان ۲ هزار میلیارد تومان از طریق فروش اموال مازاداست. هم چنین احیای خطوط تولید شرکت های تابعه، خرید هزار دستگاه اتوبوس توسط شهرداری ها و دولت و نیز پیش خرید هزار و ۴۰۰ دستگاه ون گازسوز توسط دولت برای سه سال، از جمله این اقدامات به شمار می رود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد