اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ترامپ: همه دوست دارند دلار داشته باشند!

رئیس جمهور آمریکا در سخنانی از قدرتمندی دلار ابراز رضایت کرد.

به گزارش سایت طلا به نقل از رویترز، رئیس جمهور آمریکا در تغییر موضعی آشکار با مواضع قبلی خود از قدرتمند بودن دلار ابراز رضایت کرد. دونالد ترامپ با بیان اینکه اکنون زمان مناسبی برای نیرومند بودن دلار است افزود: همه می خواهند دلار داشته باشند چون ما آن را نیرومند ساخته ایم.

ترامپ که پیشتر بارها و بارها با انتقاد از نحوه مدیریت مدیران بانک مرکزی آمریکا گفته بود نیرومندی دلار باعث کاهش رقابت پذیری محصولات آمریکایی در برابر همتایان چینی و اروپایی می شود از وضعیت فعلی دلار در برابر دیگر ارزها ابراز رضایت کرد.

از زمان روی کار آمدن ترامپ در سال ۲۰۱۶ شاخص دلار سه واحد در برابر دیگر ارزها صعود داشته است واین روند در روزهای اخیر و با توجه به فضای نامطمئن ایجاد شده ناشی شیوع کرونا تشدید شده است. با این حال کارشناسان معتقدند حمایت ترامپ از تقویت دلار در بلندمدت تاثیر زیادی روی صعود دلار نخواهد داشت.

جان دویل، کارشناس معاملات ارزی در موسسه تمپوس گفت: صرف نظر از اینکه ترامپ واقعا تغییر موضع داده است یا با توجه به شرایط فعلی ناچار به پذیرش واقعیت شده است خیلی تاثیری روی روند معاملات در آینده نخواهد داشت و داده های اقتصادی و سیاست گذاری های مالی مسیر دلار را در آینده تعیین خواهند کرد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد