اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

iPhone SE 2020 با قیمتی استثنایی

سرانجام ورژن خاص آیفون وارد بازار شد. گوشی آیفون se درست به مانند اولین گوشی این سری کوچک می باشد ولی در عین حال از مدل قبلی خود کمی بزرگتر است. این سری گوشی ها معمولاً هر چهار سال یک بار تولید می شوند. ما مطمئن هستیم که اپل برنامه خاصی برای رونمایی از این گوشی در ماه مارس داشته است اما گسترش ویروس کرونا همه برنامه ها را نقش بر آب کرد. این گوشی بدون حضور هواداران از طریق وب سایت این کمپانی معرفی شد اما به سرعت محبوبیت خود را به دست آورد چرا که نه تنها ارزان ترین آیفون ها می باشد بلکه یکی از برترین گوشی های فصل نیز به حساب می آید.


27 اردیبهشت 1399

iPhone SE 2020 با قیمتی استثنایی

سرانجام ورژن خاص آیفون وارد بازار شد. گوشی آیفون se درست به مانند اولین گوشی این سری کوچک می باشد ولی در عین حال از مدل قبلی خود کمی بزرگتر است. این سری گوشی ها معمولاً هر چهار سال یک بار تولید می شوند.

iPhone SE 2020 با قیمتی استثنایی
ما مطمئن هستیم که اپل برنامه خاصی برای رونمایی از این گوشی در ماه مارس داشته است اما گسترش ویروس کرونا همه برنامه ها را نقش بر آب کرد. این گوشی بدون حضور هواداران از طریق وب سایت این کمپانی معرفی شد اما به سرعت محبوبیت خود را به دست آورد چرا که نه تنها ارزان ترین آیفون ها می باشد بلکه یکی از برترین گوشی های فصل نیز به حساب می آید.

iPhone SE 2020 با قیمتی استثنایی
از جمله ویژگی های این گوشی می توان به بیونیک چیپ آ 13 اشاره نمود که جدیدترین پلتفرم اپل می باشد. همان پلتفرمی که آیفون ۱۱ را به حرکت در می آورد. اما از حیث دیگر قابلیت ها این گوشی تقریبا همان آیفون ۸ می باشد.
در واقع کمپانی اپل از تجربه دو و نیم ساله آیفون ۸ به خوبی استفاده کرده است بدنه همان بدنه است و صفحه نمایش دقیقاً به همان صورت می باشد. دوربین های جلو و پشت گوشی نیز کاملاً با آیفون ۸ برابری می کند. همان اسپیکرهای استریو به کار رفته است و ظرفیت باتری نیز تغییری نکرده است حتی سرعت شارژ آن نیز به مانند قبل است.

iPhone SE 2020 با قیمتی استثنایی
اگر استاندارد های امروزه تلفن های هوشمند را در نظر بگیریم باید گفت که این گوشی در ابعاد کوچک وارد بازار شده است با این که ویژگی‌هایی که دو سال پیش ارائه شده اند را با خود به همراه آورده است به سختی می توان گفت قابلیت های آن آن قدیمی شده اند. این گوشی ضد آب می باشد و دوربین آن قابلیت های بسیاری را نظیر عکاسی پرتره اسمارت اچ دی آر و فیلمبرداری فورکی ارائه می نماید. اسپیکرهای استریو آن نیز در هر شرایطی به شما صدایی واضح و بلند ارائه خواهد کرد.
از مشخصات این گوشی می‌توان به فریم آلومینیومی، پوشش گریلا گلس پشت و روی گوشی و قابلیت ضد آب و وزن ۱۴۸ گرمی اشاره کرد.

iPhone SE 2020 با قیمتی استثنایی
صفحه نمایش این گوشی ۴ و ۷ اینچ می باشد و پردازشگر آن از نوع بیونیک a 13 است.
دوربین گوشی یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی بوده و دوربین سلفی آن یک دوربین ۷ مگاپیکسلی می باشد. ظرفیت حافظه این گوشی در سه اندازه ۶۴ یا ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت می باشد. ظرفیت باتری این گوشی ۱۸۲۱ میلی آمپر بوده و با شارژر ۱۸ واتی به صورت سریع شارژ می شود و قابلیت شارژ وایرلس را نیز دارد. طراحی بدنه این گوشی بسیار مناسب بازی های ویدیویی یا نگاه کردن به گوشی در حالت افقی می باشد چرا که شست دست به راحتی می‌تواند در بالا و پایین صفحه قرار گیرد.

iPhone SE 2020 با قیمتی استثنایی
درون جعبه این گوشی یک شارژر پنج وات قرار گرفته است که کابل اتصال آن نیز مثل همیشه در درون جعبه قرار دارد همچنین در کنار این گوشی ایرپادها نیز جای گرفتند. لوگوی شرکت اپل و ابزاری برای خارج کردن سیم کارت نیز درون جعبه می باشد. اگر تمایل به شارژ سریع دارید می بایست سوکت فست شارژ آن را جداگانه خریداری نمایید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد