اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

تحلیل تکنیکال طلا مورخ ۲۴ اردیبهشت ۹۹

به نظر می رسد طلا در آستانه یک جهش انفجاری است و دلیل آن نیز استمرار کاهش محدوده معاملات کوتاه مدت این فلز زرد است.

به گزارش سایت طلا به نقل از وب‌سایت کپتال، تجزیه و تحلیل فنی قیمت طلا نشان می دهد که احتمال وقوع یک شکست فنی بزرگ از الگوی سه گانه متقارن در هر زمانی وجود دارد.

روند قیمت میان‌مدت طلا

هفته گذشته، طلا پس از یک افت کوتاه مدت و تنزل به سطح ۱۶۸۰ دلار، بار دیگر صعودی شد و به سمت بالاترین نرخ سال ۲۰۲۰ خود حرکت کرد. تجزیه و تحلیل فنی طلا در میان مدت همچنان نشان می دهد که فلز زرد می تواند در سطوح بالاتر حرکت کند در حالی که قیمت بالاتر از سطح ۱۶۹۰ دلار هنوز ساکن باقی مانده است.

چارچوب زمانی روزانه نشان دهنده یک الگوی سر و شانه معکوس است که پتانسیل حرکت صعودی آن هنوز هم محتمل است. نکته قابل توجه این است که اندازه کلی این الگوی نشان می دهد که قیمت طلا می تواند در دراز مدت به سطح ۱۹۰۰ دلار برسد. شکست صعودی دیگر بالاتر از سطح ۱۷۰۰ دلار در این هفته برای طلا صعودی خواهد بود و می تواند به ۱۶۵۰ دلار برسد.

روند قیمت کوتاه مدت طلا

تجزیه و تحلیل فنی طلا همچنین نشان می دهد که فلز زرد دارای انحراف صعودی کوتاه مدت بوده در حالی که قیمت ها بالاتر از سطح ۱۶۷۶ دلار است. به نظر می رسد یک شکست بزرگ جهت حرکت قیمت طلا به صورت بالقوه وجود داشته باشد ، زیرا قیمت با الگوی مثلث متقارن محدود کاهش می یابد.

با توجه به الگوی مثلث متقارن، پس از شکسته شدن دامنه ۱۶۷۷ تا ۱۷۲۵ دلار، یک شکاف قدرتمند ایجاد خواهد شد. معامله گران محافظه کار تر ممکن است قبل از تلاش برای بازی در شکست دامنه مورد انتظار، منتظر شکست در الگوی مثلث ذکر شده باشند.

خلاصه تحلیل فنی طلا

تجزیه و تحلیل فنی طلا نشان می دهد که طلا در یک الگوی مثلث متقارن به دام می افتد. در حالی که قیمت بالاتر از سطح ۱۶۹۰ دلار معامله می شود، گاوهای نر هنوز هم دست بالاتر دارند و روند صعودی است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد