اونس طلا2210.69
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

Realme X50 pro 5G با برترین گوشی های دنیا رقابت می کند

با این که این کمپانی و تلفن‌های هوشمند ش آنچنان شناخته شده نیستند با این وجود مدل های عرضه شده در بازار قادر است با برترین تلفن های همراه از کمپانی های مطرح رقابت نماید و و این کمپانی یکی از ارزان ترین دستگاه های هوشمند را با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ به بازار عرضه می کند که آن گوشی Realme X50 pro 5G می باشد


25 اردیبهشت 1399

Realme X50 pro 5G با برترین گوشی های دنیا رقابت می کند


با این که این کمپانی و تلفن‌های هوشمند ش آنچنان شناخته شده نیستند با این وجود مدل های عرضه شده در بازار قادر است با برترین تلفن های همراه از کمپانی های مطرح رقابت نماید و و این کمپانی یکی از ارزان ترین دستگاه های هوشمند را با پردازنده اسنپدراگون ۸۶۵ به بازار عرضه می کند که آن گوشی Realme X50 pro 5G می باشد.

Realme X50 pro 5G با برترین گوشی های دنیا رقابت می کند
وان پلاس ممکن است که هنوز به رده گوشی های لاکچری نرسیده باشد اما رلم با موفقیت خلع موجود را پر کرده و با سرعت بسیار بالا نیازهای کاربر را برطرف می نمایند نه تنها این گوشی از سرعت بالایی برخوردار است بلکه قادر است با بالاترین سرعت به شبکه های مخابراتی و اینترنت متصل شود البته نباید قابلیت پردازش سریع و فست شارژ آن را نیز نادیده گرفت
آنچه در این گوشی جلب توجه می نماید صفحه نمایش ال ای دی با رفرش ریت ۹۰ هرتز می باشد در پشت آن نیز به مانند تمامی گوشی های پیشتاز ۴ دوربین قرار گرفته است اسپیکرهای آن استریو می باشند و رابط کاربری آن به خوبی با اندروید ۱۰ سازگار است.

Realme X50 pro 5G با برترین گوشی های دنیا رقابت می کند
این گوشی دوربین اصلی خود را از مدل ایکس ۲ پرو به ارث برده است .یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی که در کنار آن یک دوربین تله فوتو ۱۲ مگاپیکسلی با ۲ برابر زوم اپتیکال، یک دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسل و یک سنسور ۲ مگاپیکسلی عمق میدان قرار گرفته است. تجربه سلفی گرفتن با این گوشی نیز بسیار هیجان انگیز است چراکه یک دوربین ۳۲ مگاپیکسلی در کنار یک سنسور ۸ مگاپیکسلی آلتراواید در جلوی گوشی قرار گرفته است.

Realme X50 pro 5G با برترین گوشی های دنیا رقابت می کند
شارژر ۶۵ وات گوشی قادر است تنها در عرض ۳۵ دقیقه باتری آن را کاملاً شارژ نماید. این قابلیتی بسیار جالب توجه است ما پیش‌بینی می‌کنیم که در آینده نزدیک، در دیگر گوشی‌های این کمپانی نیز شاهد آن باشیم.
از مشخصات این گوشی می‌توان به بدنه گوریلا گلس ۵ ، فریم آلومینیومی، پردازشگر اسنپدراگون ۸۶۵ از نوع هشت هسته ای و رم ۶ یا ۸ یا ۱۲ گیگابایت و همچنین حافظه داخلی ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت اشاره نمود.

Realme X50 pro 5G با برترین گوشی های دنیا رقابت می کند
باتری این گوشی از نوع ۴۲۰۰ میلی آمپر بوده و سنسور اثر انگشت و اسپیکرهای استریو در پشت گوشی جای گرفته اند.
بر روی قطعات داخلی این گوشی پوششی از جنس نانو کشیده شده تا در مقابل قطرات آب محافظت شود.
درون جعبه گوشی یک شارژر ۶۵ وات در کابل usb c قرار گرفته است است همچنین به صورت پیش فرض بر روی گوشی یک محافظ صفحه نمایش نازک از جنس سیلیکون قرار گرفته است.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد