اونس طلا2232.37
مظنه14,406,000
18 گرم3,325,600
ارزش سکه32,456,718
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

۱۰ روش ساده برای کمک شما به بهبود اقتصاد

اسکناس هایی که شما دارید شاید خیلی بیشتر از آنچه تصور می کنید، ارزش داشته باشند.

به گزارش سایت طلا به نقل از وب‌سایت ریل سیمپل(Real Simple)، باتوجه به اینکه ایالات متحده بالاترین نرخ بیکاری در تاریخ خود را ثبت کرده ممکن است احساس ترسناک ناامیدی از یافتن راهکار بهبود اقتصادی به سراغ شما نیز بیاید. حتی اگر شغل شما بطور مستقیم تحت تاثیر شیوع کووید۱۹ واقع نشده باشد در اطرافیان و نزدیکان خود کسانی را دارید که بدون کار مانده ‌اند.

نکته مهم اینجاست که اگر بودجه لازم را در اختیار داشته باشیم می توانیم از روش هایی موثر برای تحریک اقتصاد بهره ببریم. در این مطلب، کارشناسان و کارآفرینان روش های ساده ای را ارائه می دهند که با استفاده از آن، اسکناس های دلار به جنگ اقتصاد می رود.

۱.کارآفرین شوید

ممکن است این کار ریسک‌آمیز باشد اما به گفته یک مشاور مالی، شروع یک تجارت راهی سریع برای کمک به اقتصادهای محلی محسوب می شود. این کار علاوه بر ایجاد فرصت های شغلی، تخصص و مهارت شما را در اختیار افرادی قرار می دهد که به آن نیاز دارند.

۲. خریدهای کوچک انجام دهید

گرچه خرید عمده شما از یک فروشگاه اینترنتی یا یک خرده فروشی بزرگ، کار آسانی است اما وقتی که شما برای خرید از فروشندگان محلی می گذارید تاثیری چشمگیر در کمک به اقتصاد شاغلین همسایه شما می کند.

۳. خانه خود را بروز کنید

صرف وقت بیشتر در خانه بدین معناست که شما در طول روز فرصت بیشتری دارید تا وسایلی را که نیازمند بروزرسانی است، شناسایی کنید. از رنگ‌کردن دیوار اتاق خوابتان تا تابلوها و گلدان‌ها. این کار ضمن حفظ سرمایه های شما در منزل، به اقتصاد نیز کمک برساند.

۴. در فعالیت‌ نهادهای آموزشی و خیریه مشارکت کنید

نیازی نیست که پایه اقتصادی زندگی شما بسیار قوی باشد تا بتوانید کمک کنید. ارائه آموزش حتی از راه دور و با ابزارهای هوشمند می تواند کمک شایانی به کسانی باشد به واسطه عدم تمکن مالی، امکان استفاده از خدمات آموزشی را نداشته و محروم هستند. کمک به افزایش قدرت مالی سایرین، می تواند نهاتیا منجر به تقویت بنیه اقتصادی منطقه شما گردد.

۵. غذای خود را از بیرون سفارش دهید

شاید سفارش غذا از بیرون، گزینه های اصلی برای خانواده ها نباشد اما اگر هفته ای یک بار این کار را انجام دهید کمکی بزرگ به اقتصاد رستوران‌دارها -که در جریان همه‌گیری کرونا بیشترین آسیب را متحمل شدند- خواهید کرد.

۶. مناسبت‌های خود را جشن بگیرید

جشن تولد در پیش دارید؟ یا جشن فارغ التحصیلی؟ اگر قصد دارید به دلیل کرونا، این جشن ها را به تعویق انداخته و یا اصلا برگزار نکنید، در تصمیم‌تان تجدید نظر کنید. شما به واسطه تهیه هدیه هایی هوشمندانه ، وعده های غذایی و سایر جزئیات برگزاری یک جشن می توانید اقتصاد ما را تحریک کنید.

۷. هنگام خرید، زنجیره تامین را در نظر بگیریم

اگر این کار را تا پیش از شروع همه‌گیری کرونا انجام نداده اید، اکنون زمان مناسبی است. هزینه خرید یک کالا از طریق زنجیره تامین تا حدود زیادی کاهش می یابد و تاثیری مستقیم بر بهبود اقتصاد افرادی دارد که در این زنجیره شاغل هستند.

۸. تاثیرگذار باشید

شما ممکن است نتوانید در اینستاگرام یا یوتیوب فعالیت بازاریابی انجام دهید اما می توانید در محافل و دورهمی های خود به تبلیغ کالاها بپردازید. هرچه محصولات، ‌تخصص ها و کالاهای بیشتری را با سایرین در اشتراک بگذارید بیشتر مردم را به خرید هوشمندانه ترغیب می کنید.

۹. مالیات خود را بپردازید

به اذعان کارشناسان اقتصادی، این اقدام ساده شما می تواند منبعی قابل توجه و چشمگیر از درآمد برای اقتصاد فراهم کند.

۱۰. در آنچه می‌پسندید، سرمایه‌گذاری کنید

بورس نوسانات بی سابقه ای را تجربه می کند، بهای طلا با رشدی کم‌سابقه همراه شده، نرخ معاملات املاک و مستغلات به شدت نزولی است و بانک ها نیز در تامین هزینه های خود دچار مشکل شده اند. اما امید به بهبود، زمینه ای است که شما می توانید با بهره‌گیری از آن دست به سرمایه‌گذاری زده و چشم انداز روشنی را برای اقتصاد فراهم کنید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد