اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ارسال نامه افتتاح حساب طرح ملی مسکن به بانک عامل/ واریز آورده مردم به‌زودی آغاز می‌شود

معاون وزیر راه از ارسال نامه افتتاح حساب متقاضیان تایید صلاحیت شده طرح ملی مسکن به بانک مسکن خبر داد و گفت:‌به‌زودی واریز آورده مردم در این طرح آغاز می‌شود.

محمود محمودزاده در خصوص آخرین وضعیت طرح ملی مسکن، اظهار کرد:‌ حدود یک میلیون و 600 هزار نفر از طریق مراجعه به سایت و شیوه پیامکی در طرح ملی مسکن ثبت‌نام کرده‌اند، اینها به همان 300 هزار واحد اعلام شده غیر از بافت‌های فرسوده پالایش خواهند شد.

وی تصریح کرد:‌ در زمان حاضر شرایط پرداخت آورده 30 تا 40 میلیون تومانی تعداد زیادی از متقاضیان تایید صلاحیت شده فراهم است.

وی یادآور شد:‌ شیوع ویروس کرونا قبل از عید مانع تکمیل پرونده متقاضیان تایید صلاحیت شده طرح ملی مسکن و معرفی به بانک شد،. دیروز پرونده تعدادی از متقاضیان واجد شرایط به بانک معرفی شده‌اند.

معاون مسکن و ساختمان وزیر راه و شهرسازی با اشاره به این‌که روز گذشته نامه این متقاضیان ره به سرپرست بانک مسکن ارسال کردم،‌ادامه داد:‌ به زودی پروسه افتتاح حساب این افراد و واریز آورده اولیه آنها به بانک آغاز می‌شود.

محمودزاده با اعلام این‌که تاکنون هیچ پولی از سوی متقاضیان تایید صلاحیت شده طرح ملی مسکن واریز نشده است،‌ افزود: بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته تا پایان اردیبهشت امسال پالایش 500 هزار ثبت‌‌نام کننده طرح ملی مسکن انجام خواهد شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد