اونس طلا2205.24
مظنه14,181,000
18 گرم3,273,600
ارزش سکه31,949,793
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

جان باختگان کرونا در کشور به ۶۳۴۰ نفر رسید/مجموع مبتلایان کرونا به ۹۹۹۷۰ نفر رسید

رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: تاکنون ۹۹ هزار و ۹۷۰ نفر در کشور به طور قطعی به ویروس کرونا مبتلا شده و با فوت ۶۳ نفر در ۲۴ ساعت گذشته، جان باختگان کرونا در کشور به ۶۳۴۰ نفر رسید.

کیانوش جهانپور روز سه شنبه درباره آخرین آمار ابتلای قطعی به ویروس کرونا در کشور و موارد فوت ناشی از آن بیان کرد: از دیروز تا امروز ۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۹ و بر اساس معیارهای قطعی تشخیصی ۱۳۲۳ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در کشور شناسایی شد و مجموع بیماران کووید ۱۹ در کشور به ۹۹ هزار و ۹۷۰ نفر رسید.

وی ادامه داد: متاسفانه در طول ۲۴ ساعت گذشته، ۶۳ بیمار کووید ۱۹ جان خود را از دست دادند و مجموع جان باختگان این بیماری به ۶۳۴۰ نفر رسید.

جهانپور گفت: خوشبختانه تاکنون ۸۰۴۷۵ نفر از بیماران، بهبود یافته و ترخیص شده اند. همچنین ۲۶۸۵ نفر از بیماران مبتلا به کووید۱۹ در وضعیت شدید این بیماری تحت مراقبت قرار دارند.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا وزارت بهداشت افزود: تاکنون ۵۱۹ هزار و ۵۴۳ آزمایش تشخیص کووید۱۹ در کشور انجام شده است.

وی اظهار کرد: رعایت فاصله گذاری و مراعات نکات بهداشت فردی و عمومی همچنان باید انجام شود و در این روزها با توجه به افزایش ترددها باید این موارد بیشتر توجه کرد. همچنین پایش رفتار اطرافیان می‌تواند به کمک همکاران ما در نظام سلامت بیاید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد