اونس طلا2318.99
مظنه15,276,000
18 گرم3,526,400
ارزش سکه34,416,828
قدیم (بهار)39,200,000
جدید (امامی)42,150,000
نیم24,800,000
ربع14,900,000

معرفی یک استراتژی عملی برای خرید طلا

اطلاع از استراتژی مناسب خرید و سرمایه گزاری می تواند نقش مهمی در سوددهی و موفقیت شما ایفا کند.

به گزارش سایت طلا به نقل از وب سایت اف‌ایکس استریت، اواخر هفته گذشته به نظر می رسید بازار در حال تثبیت است اما نوساناتی که در همان روزهای آخر هفته ایجاد شد نشان داد که خبری از ثبات نیست. بازار نزولی سد چهار هفته صعود را شکسته و بازار طلا را با قاطعیت در محدوده قیمت کمتر از ۱۷۰۰دلار در هر اونس بست.

با این حال، بازیابی روز جمعه نویدبخش بازگشت روزهای صعودی بازار طلا بود تا آن را به محور ۱۷۰۲ دلار برساند. گرچه این بار محور، پایه مقاومت است. نگرانی ما هفته گذشته و پیش تر از آن، این بود که طلا دامنه ای در حدود قیمت ۱۶۶۰ دلار و ۱۷۴۶ دلار تشکیل دهد. رفتار قیمت در دو هفته گذشته نشان داد که این احتمال وجود دارد.

در پی آن بودیم بار دیگر بازار طلا را به سطح صعودی آن برسانیم اما این دورنما بار دیگر از طریق محدود شدن قیمت در همین بازه، از بین رفت. اما ما همچنان معتقدیم که خرید طلا در زمان ضعف آن و پایین بودن قیمت ها یک استراتژی عملی است که می تواند مزایای فراوانی را نصیب شما کند گرچه اکنون باید اندکی محتاط باشیم.

شاید بسیاری از تحلیلگران صعود بهای طلا را عاملی برای جذب هر چه بیشتر سرمایه گزاران به این بازار بدانند در حالی که رویکرد مناسب برای سوددهی دارایی و حفظ ارزش آن، این است که در زمانی اقدام به سرمایه گزاری در بازاری کنیم که روند عمومی آن،‌ نزولی بوده و بسیاری از صاحبان آن سرمایه، قصد فروش دارایی خود را دارند.

نهایتا اینکه، فراتر از محور ۱۷۰۲ دلار، قیمت پایین تر در ۱۷۲۱ دلار مانعی برای افزایش است زیرا نمودار ها برای تنظیم قیمت های جدید تنظیم شده است. حمایت اولیه در حال ایجاد ۱۶۹۱ دلار است که در رقمی کمتر از آن بازه، پایین ترین نرخ باز هم ۱۶۶۰ دلار الی ۱۶۶۸ دلار خواهد بود.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد