اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ترامپ: چینی‌ها اشتباه وحشتناکی کردند و به آن اعتراف نمی‌کنند!/۸ تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کردیم، چه داریم؟

رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه‌ای گفت دولت‌های پیشین آمریکا ۸ تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرده‌اند بدون اینکه دستاوردی داشته باشند.

به گزارش سایت طلا ، دونالد ترامپ رئیس‌جمهور آمریکا در مصاحبه با فاکس‌نیوز گفته اطمینان دارد تا پایان سال جاری میلادی واکسن ویروس کرونا کشف خواهد شد.

شبکه خبری سی‌ان‌بی‌سی نوشته چارچوب‌زمانی ارائه‌شده توسط ترامپ خوش‌بینانه‌تر و سریع‌تری از آن چیزی است که مشاوران او در بخش بهداشت و سلامت ارائه داده‌اند.

ترامپ گفت: «ما بسیار مطمئن هستیم که تا پایان سال جاری واکسن این بیماری را خواهیم داشت. فکر می‌کنیم که این واکسن تا آخر سال آماده می‌شود و داریم خیلی سخت تلاش می‌کنیم.»

او در بخش دیگری از این مصاحبه پیش‌بینی کرد که بین 80 تا 90 هزار آمریکایی بر اثر ابتلا به بیماری کووید-19 جانشان را از دست خواهند داد. او گفت: «قبلاً می‌گفتم 65 هزار نفر و الان می‌گویم 80 تا 90 (هزار نفر). و این رقم بالا می‌رود.»

رئیس‌جمهور آمریکا همچنین بار دیگر ادعاها مبنی بر اینکه ویروس کرونا از آزمایشگاهی در ووهان چین نشأت گرفته را تکرار کرد. او گفت: «فکر می‌کنم آنها اشتباه وحشتناکی کردند و نخواستند به آن اعتراف کنند.»

رئیس‌جمهور آمریکا در بخش دیگری از سخنانش به موضوع حضور آمریکا در منطقه غرب آسیا (خاورمیانه) پرداخت. او در بخشی از انتقاداتش از «جو بایدن» گفت: «نگاه کنید در خاورمیانه چه کرده‌اند و در خاورمیانه چه گذشته است.»

وی اضافه کرد: «وقتی با رعایت انصاف به تصمیم دولت قبل برای ورود به خاورمیانه نگاه می‌کنم- چون این بدترین تصمیمی بود که در تاریخ این کشور گرفته شد. می‌دانید، ما 8 تریلیون دلار در خاورمیانه هزینه کرده‌ایم. در ازای آن چه داریم؟ در ازای آن چه داریم؟ اما اوضاع دارد به خوبی به سمت دیگری پیش می‌رود.»

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد