اونس طلا2196
مظنه14,191,000
18 گرم3,276,000
ارزش سکه31,972,323
قدیم (بهار)36,200,000
جدید (امامی)39,400,000
نیم23,400,000
ربع14,500,000

بهترین سرمایه‌گزاری سال ۲۰۲۰ چیست؟

در شرایط کنونی که بحران شیوع ویروس کرونا گریبان بازارهای اقتصادی جهان را گرفته، شناخت بهترین نوع سرمایه گزاری می تواند کمک مهمی به حفظ دارایی ها باشد.

به گزارش سایت طلا به نقل از کارنسی مارکت ۲۴، بیت کوین بهترین سرمایه گزاری یک دهه گذشته است. هیچ دارایی دیگری نمی توانست طی دوره سال ۲۰۱۰ تا انتهای ۲۰۱۹ یک عملکرد قوی از خود نشان دهد. پس از این دهه که به شیوع ویروس کرونا و بروز بحران اقتصادی در جهان ختم شد، اکنون و یک بار دیگر یک تصویر قدیمی احیا شده است:‌ بیت کوین بازیابی و در رتبه ای فراتر از بازار سهام و طلا قرار گرفته است. می خواهیم نگاهی به عملکرد بیت کوین، S&P 500 و طلا بیاندازیم.

مقایسه طلا، بیت کوین و S&P500

با نگاهی به عملکرد سال به روز شاخص S&P500 در دوره زمانی آغاز سال ۲۰۲۰ تا ابتدای ماه مه می بینیم که رقم ۱۳.۱۴ - ثبت شده است. بنابراین این شاخص به شکلی قابل توجه از سطح موقت خود که حدود ۳۲ – بوده کاهش یافته اما هنوز هم شدیدا قرمز است.

طلا؛ سودآور بحران کرونا؟

حالا نظر شما درباره فلزات گرانبها چیست؟ آیا پیتر شف درست می گوید و همه ما اکنون باید طلا بخریم؟ ما قویا شاهداین هستیم که طلا فقط در زمان بحران کنونی جهان نقش ارزشی خود را ایفا کند. می بینیم که نوسانات این فلز در اواسط ماه مارس سوددهی این فلز را بسیار پایین تر از بازار سرمایه قرار داده بود.

قیمت از دست رفته طلا در اوج، تنها ۴ درصد است. از طرف دیگر، ما می بینیم که ناآرامی ها باعث شده تا سرمایه گزاران زیادی برای خرید این فلز گرانبها و کمیاب به بازار وارد شوند. شما میتوانید بر روی سکوی پیشروی تجارت جهانی در دنیا بروید! می توانید به میلیون ها نفری بپیوندید که اکنون دریافته اند که یک سرمایه گزاری هوشمندانه آن است که سرمایه گزاری موفق دیگری را روی دارایی های خود کپی کنند. با این کپی برداری درآمد نیز دوبرابر می شود.

بیت کوین؛ بهترین سرمایه‌گزاری سال ۲۰۲۰

حالا به مرحله نهایی طلای دیجیتال می رسیم: بیت کوین. عملکرد این ارز کاملا مشخص است که تفاوت روشن با طلا دارد. در حالی که طلا برای بسیاری از سرمایه‌گزاران به عنوان یک دارایی امن به شمار می آید ، بر حسب درصد، تنها ضررهای حاشیه ای در اواسط مارس به بیت کوین آسیب جزئی وارد کرده که آنهم در مقایسه با عدم قطعیت موجود در بازار کاملا قابل درک است.

این در حالی است که این نوسانات اکنون دوباره بیت کوین را به بهترین قیمت رسانده است. ما شاهد آن هستیم که بیت کوین پویاتر شده و در مقایسه با سایر دارایی ها، بهتر می تواند در شرایط بحرانی خود را بازیابی کند. این دارایی با سرمایه های سنتی نیز تفاوت دارد. این سرمایه حتی در درازمدت نیز سوددهی خود را اثبات کرده است.

بیت کوین ممکن ست حصاری در برابر بحران اقتصادی دنیا نباشد اما حصاری مطمئن در برابر تورم بیش از حد و تداوم نرخ بهره پایین به شمار می آید.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد