اونس طلاکلیک
مظنهکلیک
18 گرمکلیک
ارزش سکهکلیک
قدیم (بهار)کلیک
جدید (امامی)کلیک
نیمکلیک
ربعکلیک

ریزش قیمت طلای جهانی متاثر از تصمیم فدرال رزرو

امروز قیمت طلا در بازارهای جهانی با 27 دلار کاهش هر اونس به قیمت 1689دلار به فروش رفت.

به گزارش سایت طلا ، امروز در بازارهای جهانی قیمت هر اونس طلا با 27دلار کاهش نسبت به روز گذشته به قیمت 1689دلار معامله شد.

قیمت طلا امروز در کمترین زمان 1689 و در بیشترین زمان 1722 دلار به فروش رفت. قیمت امروز فلز زرد نسبت به یک ماه گذشته 120 دلار و نسبت به یک سال گذشته 414 دلار افزایش داشت.

رشد شاخص ها در بورس وال استریت به دلیل نتایج امیدوارکننده مصرف یک داروی ضد کرونا، وعده فدرال رزرو برای کمک به تقویت اقتصاد و جهش قیمت نفت موجب شد تا شاخص های بورس های آسیایی امروز در مسیر رشد قرار بگیرد.

در همین حال آمارهای جدید نشان می دهد که اقتصاد آمریکا در سه ماهه نخست امسال بیشترین رشد منفی اقتصادی از زمان رکود بزرگ را تجربه کرده است. اقتصاددانان انتظار دارند تولید ناخالص داخلی آمریکا در سه ماهه دوم سال حتی بیش از این کاهش یابد.

فعالیت های کارخانه ای در چین در ماه آوریل برای دومین ماه متوالی افزایش یافته و کسب و کارهای بیشتری فعالیت های خود را از سر گرفته اند، اما کاهش سفارشات ثبت شده برای صادرات نشان می دهد که روند ترمیم اقتصادی طولانی خواهد بود.

در گروه سایر فلزات گران‌بها هم نقر 26 سنت و فلز پلاتینوم 16دلار کاهش داشت. فلز پالادیوم امروز رشد 60دلاری را تجربه کرد.

به گزارش رویترز، اوایل صبح امروز قیمت طلا با نگرانی از رکود بیشتر اقتصاد جهانی افزایش یافت اما در ادامه پس از آنکه فدرال‌ رزرو آمریکا تصمیم گرفت نرخ بهره را تغییر ندهد قیمت طلا با کاهش27 دلاری مواجه شد.

خبر های پربازدید 0
خبر های فعال سایت 0
خبر های پربازدید سرگرمی و گوناگون

سایر خبر های این گروه
.
اطلاع پاسخ کاربران به نظر شما و ارسال خبرنامه های سایت طلا با ایمیل
ديدگاه هاي ارسال شده توسط شما، پس از تاييد توسط سايت طلا در وب سايت منتشر خواهد شد